Skip to main content

Hee, dit jaar is het slechtste van mijn leven geweest en ik weet niet hoe ik met bepaalde dingen om moet gaan en heb (bijna) geen emoties. Ik voel gewoon niks. Ik kan wel huilen of onaardig doen maar dan weet ik niet waar dat vandaan komt en voel ik me niet per de verdrietig of boos. Is dit raar en hebben meer mensen dit? 

hey lieve @Anoniem.anoniem0 ,

 

wat vervelend dat je hiermee te maken hebt. ik weet bijna zeker dat meer mensen dit hebben.

Ik heb soms ook wel het gevoel dat ik geen emoties hebt maar bij mij veranderd dat weer.

Misschien zit je in de puberteit, in de puberteit weet je soms niet wat voor emoties je hebt. ik weet niet of dit ook bij jouw het geval is.

Praat er met mensen over die je vertrouwd :)

Voor de rest weet ik het niet echt sorry! ik hoop dat er meer reacties komen die je kunnen helpen :)

 

veel sterkte!!

Liefs,

maisie <3


Lieve @Anoniem.anoniem0 ,

Wat vervelend voor jou dat je hier mee struggelt.

Je bent echt niet de enige. 

Ik denk dat je een beetje in de puberteit raakt.

En dat hoort er gwn bij! 

Heel veel liefss

 


Bedankt voor de super lieve reacties! 
 


het is niet gewoonlijk, maar er zijn zeker mensen die het hebben. ik ken dit maar al te goed. ik ben eigenlijk altijd vrij neutraal. ik voel maar zelden echt geluk of blijdschap . veel verdrietige gebeurtenissen maken mij niet verdrietig ook al vind ik het verdrietig. het kan veel verschillende oorzaken hebben waarom het zo is. je hersenen zijn erg ingewikkeld. 


Reageer