Ik weet niet hoe ik me voel.

  • 28 March 2019
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen,

Ik zit het afgelopen anderhalf jaar al met gewoon een kut gevoel, werkelijk waar.

Alles wat ik doe, zeg, of denk, zit altijd iets negatiefs achter. Ik heb zo vaak het idee dat iedereen me haat, en dat niemand eigenlijk echt om me geeft, echte vrienden heb ik bijna niet, of wil ik niet opzadelen met mijn eigen problemen.. Ook mijn moeder heeft afkeer voor wat er van me is geworden. Ze zegt dat ik een schande ben, dat ik haar leven miserabel maak, etc. Ik zeg altijd tegen mezelf dat ze gewoon boos is, en haar eigen issues heeft aangezien haar jeugd ook best k*t was, en niet weet hoe het is om in mijn situatie te zitten. Ik heb zelf ook issues met mensen vertrouwen, en ik ben vreselijk paranoïde, ook kan ik niet over mijn gevoelens praten zonder awkward te worden.. Mijn cijfers zijn ook echt om te janken, en de directrice vind m'n gedrag blijkbaar vreselijk. Zingen en muziek is het enige wat me levend houdt heb ik het idee. Ik wil later ook zangeres worden, maar mijn ouders hebben geen vertrouwen in mijn zangcarrière, terwijl ze me nog nooit hebben horen zingen.. Alles gaat langzaamaan gewoon kapot om me heen, en het is teveel om te fixen. Ik wil niet stoppen met leven, ik wil stoppen met lijden..
"Now she's older, things are getting colder, life's not what she thought, she wished someone had told her."

1 reactie

Hey,

wat vervelend dat het zo slecht gaat.

Van wat ik uit je verhaal mee krijg is dat je moeder geen goede invloed op je heeft en allemaal nare dingen zegt ect. Wat vind je vader hier van? Kan je niet met hem gaan praten, zodat hij met je moeder kan praten, want dit is niet leuk voor jou.

Je zegt dat het op school slecht gaat, heb je hier al eens met je mentor of counselor over gepraat? Als je je thuis situatie uitlegt kunnen ze je helpen en op school meer begrip voor je tonen zodat het dan daar beter met je gaat.

Je zegt dat je zingen erg leuk vind, maar je ouders je hier niet in supporten, kun je niet iemand vinden die dat wel doet? Misschien een muziek docent, vriend(in) op school of iemand anders. Het is altijd belangrijk dat je blijft doen wat je zelf erg leuk vind.

Sterkte!


Met vriendelijke groet,

Reageer