Vraag

ik weet niet hoe het met me gaat

  • 24 May 2021
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Badge

hooii, ik struggle nogal met hoe ik me mentaal voel. Ik weet dat t niet al te best met me gaat, maar of het nou slecht gaat weet ik ook niet. Ik raak snel in paniek en ben vaak moe. Ik denk dat dit vooral door school komt. Ook snij ik mezelf, maar ik zeg altijd tegen mezelf dat andere mensen het veel erger/meer doen, dus moet ik me niet aanstellen. Over mijn gevoelens praten doe ik eigenlijk niet, omdat ik erna altijd spijt van heb en niet weet hoe ik het moet verwoorden. 

 

ik wou dit gewoon even zeggen, misschien dat dit bekend voorkomt bij andere. (advies/opmerkingen zijn welkom)

 

 


1 reactie

Hey MarMar

 

Wat vervelend dat je je zo voelt.. Goed van je dat je dit op het forum durft te delen!

 

Ik wil je vertellen dat je je echt niet aanstelt. Je zit zo te lezen niet zo lekker in je vel. Ik herken je gevoelens wel ik ben zelf depressief. 

 

Het beste is om hierover te praten. Dit is misschien wat lastig wat je zelf al aangeeft, maar als je eerlijk verteld hoe je je voelt en wat je allemaal denkt kunnen de mensen in je omgeving je echt steun bieden en helpen om met je gevoelens om te gaan. 

 

Ik zal ook even met je mentor gaan praten over hoe je je voelt omdat je aangeeft dat je je met name zo voelt door school. Je mentor kan je hier dan mee helpen en kan denk ik wel wat druk van je schouders afhalen.

 

Als je nog meer vragen hebt mag je natuurlijk ook altijd nog op het forum komen om hier je verhaal te doen🙂

Je kan ook altijd met de kindertelefoon bellen & chatten.

 

Groetjes van mij!

Reageer