Skip to main content

Ik zit nu in derde, alleen mijn depressie komt weer terug. ik heb het hele jaar gestreden om uit die donkere periode te komen, maar ik begin elke dag meer op te geven.  Ik denk al hoe, dit word veroorzaakt. in de zomer gingen mijn vriend en ik uit elkaar, na de hele brake up hadden we nog wel gwn contact alleen hij verbrak dar contact want hij heeft zijn ex niet meer nodig in z'n leven. tot dat hij me weer op alles ha ge deblokkeert. Hij wou ons weer een kans geven en ik wou alles wat er tussen ons gebeurde achter me laten, maar helaas een paar nachten terug zei hij toch “ik denk dat ik toch niet ready ben.” tjaa t is wat het is, toch?

maar dat was m’n punt niet.  ik denk niet echt dat ik een punt wil maken. het is gwn alles komt weer in 1 klap terug. en ik wel er niet over praten met familie en vrienden,  ik voel me daar niet zo comfortabel bij. en een therapeut al helemaal niet.

Ik heb eigenlijk geen ervaring hiermee, maar misschien helpt het om muziek te luisteren? Gewoon de stijl die je leuk vind, maar soms ook gewoon kalmerende, ik hoop dat dit helpt! :)


Reageer