Skip to main content
Vraag

ik weet het niet meer ik kan niet meer

• May 20, 2025
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Forum|alt.badge.img

okay hoii ik weet het niet meer ik kan niet meer ik ben uitgeput

ik wil gewoon dood wat moet ik doen

en is het raar dat ik al hele plannen heb uitgeschreven hoe ik het best zelfmoord kan plegen

sorry ik wil dit gewoon even kwijt ik weet het niet meer

( deel van de tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege regel 6, we verwijderen methoden van zelfdoding omdat die voor anderen choquerend of triggerend kunnen werken )

okay dit zijn mn ideeen wat moet ik doen ik weet het niet meer sorry dat ik dit online zet.

sorry

3 reacties

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • May 20, 2025

Hoi ​@IkBenOkayDenkIk ,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Natuurlijk hopen we dat je nog veel reacties van anderen gaat krijgen, maar voor nu willen we je even laten weten dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte, groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

• May 20, 2025

Hoi ​@IkBenOkayDenkIk 

Je staat er inderdaad niet allen voor 

En van mij hoef je geen sorry te zeggen. 

Als je zo nadenkt over dat je dood wil is het niet raar dat je dat hebt uitgeschreven 

Mieschien kan je wat zoeken wat jou weer een doel geeft iets om voor te leven. Mij hielp dat wel 

Zoek kleine dingetje waar jij blij van word. En dan grotere dingen waar jij blij van word. En zoek dan is een doel of een droom die jij wilt zien uitkomen. 

Groetjes de badeend die jou steunt 😉

girlvan_
Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 21, 2025

Het spijt me dat je je zo voelt. Je bent niet alleen, en er is hulp. Praat alsjeblieft met iemand die je vertrouwtt een volwassene, mentor, of bel/chat met (zoals Marieke al zei) de kindertelefoon of bel met 113 zelfmoordpreventie!! Ze zijn er voor je, dag en nacht, en je hoeft hier niet alleen doorheen.

Je gevoelens doen ertoe. Jij doet ertoe. 💗