Vraag

ik weet het niet meer, angst voor de dood

  • 14 July 2019
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben een meisje van 15 jaar. Ik weet het niet meer. Ik heb extreme angst en paniek voor de dood elke dag weer. Ook heb ik angst voor andere dingen dat ik gestalkt word of dat ik bespioneert word door mijn telefoon. Ik ga hiervoor naar een psycholoog maar ik heb nogsteeds geen antwoord op wat dit is. Wel heb ik ADHD en een lichte vorm van autisme. De angsten die ik heb worden zo erg dat ik er suicidaal van word ookal ben ik bang voor de dood het is heel raar. Ik krijg medicatie voorgeschreven. Anti depressiva als ik het goed heb maar ik vraag me af of er ook iets anders tegen is. Ik krijg vaak geen duidelijk antwoord van mijn psycholoog ik snap mijn leven niet meer.. oke doei

2 reacties

Hoi,

het is al goed dat je naar een psycholoog gaat. Dit raad ik je aan om ook zeker te blijven doen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik spiritueel etc ben. Ik raad je ook aan om te mediteren, dit kan rust in je brengen. Je kunt het hier ook eens met je vriendinnen en ouders overhebben. Deze personen kunnen jou het best helpen.


ik wens je mega veel succes en laat het niet te ver komen.

groetjes
Reputatie 1
Badge +1
Ahjoh kan je niet voorkomen. Gewoon met de dag leven.

Reageer