Skip to main content
Vraag

ik weet het niet meer, alles is te veel

• December 5, 2024
  • 155 reacties
  • 2473 Bekeken

Toon eerste bericht

155 reacties

• May 8, 2025

Heey lieve โ€‹@Boterbloempjeeย ,

Enorm sorry dat ik niet eerder reageerde.ย  Fijn dat je het videobellen als goed idee ziet. Wat naar van je vriendin weer, heb je ondertussen al iets van haar gehoord? En hoe gaat het nu met je situatie thuis?๐Ÿ’– toch ook fijn dat het afspreken met je vriendin gezellig was.

Veel liefs en knuffel van Spaceflower ๐Ÿ’–

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • May 8, 2025

Hii lieve โ€‹@Spaceflowerย ,

Ahhh dat geeft niet hoor, al lief dat je reageert nu! โ™ฅ๏ธ

Ik heb ondertussen wel weer iets gehoord hoorโ™ฅ๏ธ. Op het moment gaat het eigenlijk niet goed.. mijn ouders zijn elke dag chagrijnig en ik logeer nu sinds dinsdag bij een vriendin ( dus waar ik eerst woonde) want ik trok het niet meer in het nieuwe huis.ย  Met 2 vriendinnen gaat het nu ook wat slechter en ik weet niet goed wat ik er รผberhaupt over moet zeggen en heb een beetje het gevoel alsof ze beide wel bepaalde dingen verzwijgen ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ˜– ik weet het niet en blijf ook wel bang.. sorry als ik stom reageer hoor ๐Ÿ˜–โ™ฅ๏ธโ™ฅ๏ธ

ย 

• May 8, 2025

Heey lieve โ€‹@Boterbloempjeeย ,

Dat is helemaal niet fijn zeg๐Ÿ˜“ ik kan me goed begrijpen dat het allemaal teveel voor jou is dus fijn dat je even niet bij je ouders bent , van je vriendinnen werkt ook nog niet mee , zou je bij ze langs kunnen gaan om elkaar een beetje te ondersteunen? Misschien kun je vragen aan andere vrienden of vriendinnen of zij doorhebben dat er dingen verzwegen worden? Zo kom je er misschien alsnog achter en stelt je dat wat gerust en kun je er voor ze zijn.ย  Hoop dat deze situatie gauw iets verbeterd, maar zorg ook goed voor jezelf en neem niet tรฉ veel hooi op je vork. ๐Ÿ’–๐Ÿ’–ย 

Ook voor jou een knuffel van Spaceflower ๐Ÿ’–

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 9, 2025

Hoi lieve โ€‹@Boterbloempjeeย  ik wil je virtueel weer even een knuf geven, ik heb zo gauw geen mooie wijze woorden maar wel een knuf en hopelijk steun voor jou ๐Ÿซ‚โ™ฅ๏ธ๐Ÿ˜˜ ik vind je dapper en een lieverd! En je reageert echt niet raar ofzo ๐Ÿ˜˜

Groetjes liefs Tartan Xย 

• May 18, 2025

Haii lieve โ€‹@Boterbloempjeeย ,

hoe gaat het nu met je?โค

Veel liefs en knuffel๐Ÿซ‚โค๏ธ