Skip to main content
Vraag

ik weet het niet meer, alles is te veel

• December 5, 2024
  • 155 reacties
  • 2473 Bekeken

Toon eerste bericht

155 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • March 20, 2025

Hey lieve ​@Boterbloempjee  fijn! Dat is goed nieuws! Ik hoop dat het voor jou wat rust geeft en jij je ook beter voelt! 😘♥️

Veel liefs, Tover xxxx

• March 20, 2025

Haii lieve ​@Boterbloempjee ,

ah dat is fijn😘💕

Veel liefs en knuffel 🤗 ❤️

• March 28, 2025

hoe gaat het nu met je?❤️

Veel liefs en knuffel 🫂💕

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • March 29, 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Het gaat niet zo goed eigenlijk.. ben ook nu vaker verdrietig en bang dat het verhuizen dichterbij komt 😖😬 en ook wel om vriendinnen.. weet verder niet zo goed wat ik erover moet zeggen...😔

Liefs en knuffel terug 🤗♥️

• March 29, 2025

Heyy lieve ​@Boterbloempjee ,

ahw jeetje wat rot dat je je zo voelt maar begrijpelijk...😔❤ Hoop dat het toch snel wat beter gaat..dat is je zo gegund!!🥺❤️

Liefs en dikke knuffel terug🤗❤️

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 11, 2025

Hey lieve ​@Boterbloempjee  en ​@Cantaloupe en ​@Blub ik hoop dat het met jullie (iets beter of goed) gaat en dat we van jullie blijven lezen ♥️ kus, 🫂 en 😘 Tover xxx

• April 11, 2025

Haii lieve ​@Tover01 ,

met mij gaat het nu wel iets beter hoor, hoop met ​@Blub en ​@Boterbloempjee ook❤️ 🫂 

Liefs en knuffel terug 🤗❤️

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 11, 2025

Fijn ​@Cantaloupe ! ♥️ Blij om van je te lezen! 😘 Liefs Tover xxx

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • April 11, 2025

Hii lieve ​@Tover01 ,

Sorry dat ik niet meer reageerde hier, lees wel mee hoor.. maar ja het gaat eigenlijk helemaal niet zo goed op dit moment...  ik vaak ruzie met mijn ouders omdat ik helemaal niet wil verhuizen 😖😩 en met vriendinnen gaat het ook niet goed.. de ene zit in een kliniek en heeft ook zm gedachten  de andere vertelde vanavond  dat ze v veel erover na denkt  zelfmoord te gaan  plegen binnenkort.. ben wel bezorgd maar ja 😖 ik ben door alles nogal van slag en wil niemand kwijt maar ik weet niet meer wat ik moet doen... het zal toch anders gaan ben ik bang na de verhuizing..😔🙈 weet het verder ook niet goed.. ga maar proberen om voor 3 uur in slaap te vallen..🙈😬

Fijn dat het wel ietsje beter met je gaat lieve ​@Cantaloupe, is je enorm gegund !! 😘💜

Liefs en knuffel terug 💜🤗

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 12, 2025

Veel sterkte lieve ​@Boterbloempjee ! Blijf je uiten en goed dat je blijft aangeven dat je er mee zit thuis, en hoe het je raakt. Ik hoop echt heel erg dat je ouders open gaan staan voor je gevoel en ook dat de mensen om je heen en de zorgen daarover een betere richting op gaan. Ik vind het jammer dat wij en ik niet méér voor jou kunnen doen, maar ik weet zeker dat we hier allemaal aan je denken en onze gedachten naar je uit laten gaan. 🫂♥️ We steunen je en staan achter jou. 😘♥️ Groetjes liefs Tartan XxX 

• April 14, 2025

awh jeetje wat super erg😖❤️ ik weet niet zo goed hoe ik erop moet reageren sorry☹️ Sluit me aan bij lieve ​@Tartan15 en hoop zo dat het met jou en de mensen om je heen snel wat beter zal gaan 😔 🫂

Kunnen je ouders je niet af en toe naar vrienden brengen als je straks dan verder weg woont?..😕❤️ of misschien de ouders van je vrienden afwisselend met jouw ouders als ze dat willen.. (?) 

Veel liefs en dikke knuffel 🫂😘  

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 14, 2025

Hey, ik sluit mij ook aan bij ​@Tartan15  en ​@Cantaloupe ♥️😘 liefs Tover xxxx

• April 20, 2025

hoe gaat het nu?..❤️🫂

Niet verplicht voelen om te reageren hoor als het niet gaat of je niet wil..❤️

Veel liefs en knuffel🤗

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • April 21, 2025

Hii,

Sorry voor de late reactie 😓😬

@Tartan15 ​@Cantaloupe ​@Tover01 ♥️♥️♥️

@Cantaloupe ja, er zijn gelukkig wel afspraken gemaakt met mijn ouders  om wel naar elkaar toe te kunnen. 🙂♥️

Het gaat eigenlijk totaal niet goed op het moment ik slaap super slecht en app vaak nog laat met 3 vriendinnen, maar het gaat eigenlijk totaal niet goed met 2 ervan , ik spreek op het moment nog maar 2 omdat er 1 is die in een kliniek zit en ze mag tijdelijk met niemand behalve haar ouders contact 😟 tsja ik vind het lastig om er nog iets over te zeggen  ben nu ook wel een beetje weer in paniek en voel me rot had met de andere had ik deze  nacht nog contact en had het een beetje het gevoel dat ze zichzelf iets had aangedaan (of iets verbergt ) en ik durfde op dat moment niet te vragen maar heb later  wel een berichtje gestuurd maar die is helemaal niet aangekomen  😞 dus ik ben wel bang als ze in de ochtend nog niks heeft ontvangen en ik niks hoor...😟♥️

Liefs en knuffel terug hoor 🤗♥️

• April 21, 2025

Heyy lieve ​@Boterbloempjee ,

ah dat is fijn dan🤗❤️  ..  wat erg☹️😔  Heb je inmiddels al wel iets gehoord?..❤️ hoop van wel en dat slapen toch nog een beetje gelukt is..😕❤️

Liefs en dikke knuffel ❤️🫂

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • April 21, 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Nee heb nog niks gehoord 😔😢

Liefs en knuffel terug ♥️♥️

• April 21, 2025

Hee ​@Boterbloempjee,

Heftige situatie zeg! Ik reageer denk ik een beetje laat, gaat het nu wat beter?

Ik zou er toch met je ouders over praten. Als je dat te spannend vindt, kun je dit op deze (meest) eenvoudige manieren doen:

- leg een briefje onder je kussen en app ze dat die daar ligt.

- stuur ze een lang appje/mailtje met alles erin.

Als je het echt te moeilijk vindt, (iedereen vindt het moeilijk ofcourse) kun je natuurlijk altijd bij vertrouwenspersonen/de kindertelefoon terecht!

Ik hoop dat het al een stu

• April 21, 2025

ah jeetje wat rot😔☹️ kan je je vriendin misschien bellen of op een andere manier een berichtje sturen?.. of haar ouders of vrienden van haar die je kent?😕❤️ Hoop dat je snel wat hoort..❤️

Liefs 🤗

• April 21, 2025

Edit: ik verstuurde hem al perongeluk, dit moest er nog bij:

Ik hoop dat het al een stuk beter gaat en dat je de hulp krijgt die je nodig hebt.

Groetjes eendje!

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • May 2, 2025

Hii,

Het gaat niet echt top op het moment 😐🙈 Ik zit dus helaas al in het nieuwe huis ( vanaf maandag) maar voel me hier helemaal niet fijn, we hebben een beetje kennis gemaakt met wat buren.. die naast ons wonen zijn erg luidruchtig en druk, ze maken ook vaak s'nachts lawaai.. ik heb dit ook tegen mijn ouders gezegd maar ze vinden het blijkbaar normaal.... 🤨😐 heb wel veel heimwee en het voelt nogal dat ik vrienden in de steek laat, ookal zeggen ze zelf van niet 😔 ik vind het wel lastig allemaal mijn vriendin die in een kliniek zit voelt zich erg somber en depressief en ik word er gek van dat ik nu niet naar haar toe kan gaan, met een andere vriendin heb ik voor het laast gisteren kort gesproken en nu reageert ze niet meer terwijl we hadden gezegd vanavond te bellen  en ja ben wel voor veel dingen bang..🙈 gelukkig bel ik nog wel elke dag met mijn beste vriendin en als het lukt komt ze misschien zondag langs, hoop het wel enorm.. verder weet ik niet goed wat ik moet zeggen en sorry als ik chagrijnig overkom, ben erg gefrustreerd en ergens ook paniekerig ..☹☹☹

Liefs ♥️♥️ 

• May 3, 2025

ah jeetje wat rot 😔❤️ Snap wel dat je je zo naar je vrienden toe voelt , maar dat hoeft écht niet❤️ Je kan er niks aan doen en je vrienden snappen dat vast wel❤️❤️ denk dat ze je wel missen wat ook logisch is als een vriendin ver weg gaat wonen, maar je niks kwalijk nemen hoor🥺❤️❤️😘 Ze zeggen dat zelf ook zeg je❤️❤️ Hoop dat dat gevoel een beetje weg zal gaan🥺❤️

Ah wat vervelend van die herrie😬😔 Misschien helpen oordopjes om er toch doorheen te slapen...?❤️

Willen je ouders je niet naar de vriendin in de kliniek brengen?..😕❤️ Of misschien ouders van een andere vriendin van haar die jullie dan samen naar haar toe brengt?..❤️

Hoop dat het lukt om je vriendin morgen te zien dan ❤️❤️

Ah nee hoor je komt écht niet chagrijnig over !!🥺😘❤️ 

Veel liefs en knuffel ❤️

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • May 3, 2025

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Ja, dankjewel wel een goed idee♥️, maar ik kan niet goed tegen oordopjes.. ik lig voornamelijk op mijn zij en als ik wakker wordt heb ik dat mijn oor dicht zit omdat ik diep met mijn hoofd in/ op de kussen lig..🙈🙃

Mijn ouders willen mij wel naar die vriendin in de kliniek brengen hoor, maar is helaas nu tijdelijk niet mogelijk 🙈 ga wel proberen of een andere vriendin ook naar haar toe gaat zodat we misschien samen kunnen. ♥️♥️

Het lukt gelukkig morgen wel om mijn vriendin te zien. ♥️😊

Liefs en knuffel terug ♥️🤗

• May 3, 2025

ah ja dat is wel herkenbaar 🙈❤️ ah wat rot dat het nu niet lukt om met je ouders langs te gaan..😔❤️ Hoop dat het wel lukt om samen met een andere vriendin te gaan dan❤️❤️

Fijn dat het afspreken morgen doorgaat, hoop dat het gezellig is😊❤️

Veel liefs en knuffel, welterusten alvast 😘❤️

• May 4, 2025

Heey hey,

Awh nee dat klinkt niet fijn 😬😞. Ik vind het rot voor je dat je je niet op je plek voelt en je ouders daar niks van willen weten.  Ik kan me wel voorstellen dat je heimwee hebt en het gevoel hebt dat je je vrienden in de steek laat, maar dat is niet zo zoals je zelf al zegt vinden ze dat helemaal niet dus vertrouw er maar op dat ze eerlijk tegen je zijn. Wat ​@Cantaloupe zegt over je vriendin in die kliniek is wel een goeie of misschien dat jullie tijdelijk kunnen videobellen zodat jullie elkaar zien en het wat dichterbij elkaar voelt? Wat naar dat je andere vriendin niet reageert, heeft ze dat nu al wel gedaan inmiddels? Fijn dat je vandaag wel een vriendin ziet.😊 En je komt niet raar over hoor.😉 

Ik hoop dat je je snel op je plek voelt.💚

Liefs Spaceflower 💖

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10
  • Topic-opener
  • Topper
  • May 5, 2025

Hii,

Lieve ​@Spaceflower dat videobellen in de tussentijd  is eigenlijk wel een goed idee, had daar zelf niet eens aan gedacht. Dankjewel ♥️ Mijn andere vriendin heeft uiteindelijk wel gereageerd hoor, maar sinds gisteravond reageert ze weer niet en het bericht kwam niet aan.. dus hoop vandaag op een reactie 😬🙁  weet het verder ook even niet goed ..😞♥️

@Cantaloupe het afspreken was wel gezellig hoor♥️♥️

Liefs ♥️