hey mensjes van het forum…
zoals je aan de titel al kan zien weet ik niet echt meer wat ik moet doen. Ik ga morgen logeren bij mijn beste vriendin, maar haar moeder is mijn favoriete docent. Dat voelt heel raar. En ik weet niet hoe ik daarmee om moet gaan. En mijn favoriete docent mevr L. (of nou ja, 1 van de 2 dan, ik heb mevr P. en mevr L. ik ga logeren bij mevr L.) doet raar, eerst knuffelde ze me echt heel vaak enzo en nu heeft ze me al 4 dagen niet meer geknuffeld. G. (mijn beste vriendin en haar dochter) zegt dat ze gewoon moe is, maar ik heb het idee dat er meer aan de hand is. als er iemand is die altijd blij en vrolijk is is het mevrouw L. wel. Dus ik maak me best veel zorgen om haar. En mevrouw P. doet ondertussen ook alleen maar leuke en goede en lieve dingen, waardoor ik haar bijna zelfs beter begin te vinden dan mevrouw L. Maar dat voelt weer niet eerlijk voor mevrouw L. want zij heeft me 27 keer geknuffeld dat is normaal niet zomaar “replaceble” (sorry idk hoe je dat in het nederlands zegt). Maar ik zit nu heel erg in de knoop met mn gevoelens, want ik wil mevrouw L. niet replacen omdat ze zoveel voor me gedaan heeft, maar mevrouw P. is op dit moment nou eenmaal iets liever…. en ik weet gewoon niet wat ik moet doen want ik wil mevrouw L. ook niet kwetsen, ze is nogal gevoelig. dus nu voel ik me zo verschikkelijk schuldig richting haar en ik kan er niks aan doen… en ik maak me nog steeds heel veel zorgen om haar, omdat ze normaal anders doet. en omdat ze zoveel voor me betekend en als een moeder voor me voelt wil ik niet dat ze zich niet fijn voelt ofzo. maar idk hoe ik haar kan helpen, want ja het is toch een docent. en waarschijnlijk word het miss awkward als ik erover probeer te praten ofzo… maar ja mevrouw P. is op dit moment gwn iets grappiger dan mevrouw L…. mevr P. heeft vanmiddag iets op mn arm geschreven en dat vind ik gwn geweldig, ze laat me altijd helpen met toetsen nakijken, ze laat me koffie voor dr halen, ze maakt geweldige grappen, ze heeft een goede muzieksmaak, etc. en mevr L. doet gwn raar voor haar doen, ze was laatst heel chagrijnig terwijl ze normaal altijd vrolijk is. dus ja daar maak ik me wel zorgen om. en ik durf er ook niet met G. over te praten, want ja het is háár moeder en normaal gezien maken leerlingen zich geen zorgen om docenten, eerder andersom. dus ja idk hoe ik dit nu moet oplossen (en sorry als ik elke keer hetzelfde zei)
greetz