Skip to main content

hey mensjes van het forum…

zoals je aan de titel al kan zien weet ik niet echt meer wat ik moet doen. Ik ga morgen logeren bij mijn beste vriendin, maar haar moeder is mijn favoriete docent. Dat voelt heel raar. En ik weet niet hoe ik daarmee om moet gaan. En mijn favoriete docent mevr L. (of nou ja, 1 van de 2 dan, ik heb mevr P. en mevr L. ik ga logeren bij mevr L.) doet raar, eerst knuffelde ze me echt heel vaak enzo en nu heeft ze me al 4 dagen niet meer geknuffeld. G. (mijn beste vriendin en haar dochter) zegt dat ze gewoon moe is, maar ik heb het idee dat er meer aan de hand is. als er iemand is die altijd blij en vrolijk is is het mevrouw L. wel. Dus ik maak me best veel zorgen om haar. En mevrouw P. doet ondertussen ook alleen maar leuke en goede en lieve dingen, waardoor ik haar bijna zelfs beter begin te vinden dan mevrouw L. Maar dat voelt weer niet eerlijk voor mevrouw L. want zij heeft me 27 keer geknuffeld dat is  normaal niet zomaar “replaceble” (sorry idk hoe je dat in het nederlands zegt). Maar ik zit nu heel erg in de knoop met mn gevoelens, want ik wil mevrouw L. niet replacen omdat ze zoveel voor me gedaan heeft, maar mevrouw P. is op dit moment nou eenmaal iets liever…. en ik weet gewoon niet wat ik moet doen want ik wil mevrouw L. ook niet kwetsen, ze is nogal gevoelig. dus nu voel ik me zo verschikkelijk schuldig richting haar en ik kan er niks aan doen… en ik maak me nog steeds heel veel zorgen om haar, omdat ze normaal anders doet. en omdat ze zoveel voor me betekend en als een moeder voor me voelt wil ik niet dat ze zich niet fijn voelt ofzo. maar idk hoe ik haar kan helpen, want ja het is toch een docent. en waarschijnlijk word het miss awkward als ik erover probeer te praten ofzo… maar ja mevrouw P. is op dit moment gwn iets grappiger dan mevrouw L…. mevr P. heeft vanmiddag iets op mn arm geschreven en dat vind ik gwn geweldig, ze laat me altijd helpen met toetsen nakijken, ze laat me koffie voor dr halen, ze maakt geweldige grappen, ze heeft een goede muzieksmaak, etc. en mevr L. doet gwn raar voor haar doen, ze was laatst heel chagrijnig terwijl ze normaal altijd vrolijk is. dus ja daar maak ik me wel zorgen om. en ik durf er ook niet met G. over te praten, want ja het is háár moeder en normaal gezien maken leerlingen zich geen zorgen om docenten, eerder andersom. dus ja idk hoe ik dit nu moet oplossen (en sorry als ik elke keer hetzelfde zei)

greetz

@froggo.123 

Hey froggo :)

Ik snap dat je je schuldig voeld, maar je hebt niks fout gedaan hoor! en zelf kan je er ook niks aan doen, ik bedoel als er wat is met een volwassen persoon gaat diegene hulp zoeken bij haar eigen man of iemand anders.  Vraag een keer aan haar of het met haar gaat, als ze zegt dat het wel goed gaat, mischien wil ze het niet persé delen en kan je het beter gewoon zo laten.  Ik snap dat het best lastig is en ik hoop dat het goed afloopt. 

Groets en liefs van sinasappel broodje :)


Hey! Ik ben het eens met @sinasappelbroodje en je kunt gewoon genieten van het logeren hoor! Eventueel bespreek je dit nog even met de lieve moeder -lerares waar je logeert dan kan zij je wel gerust stellen denk ik. Ik ben het ook met sinaasappel broodje eens dat jij in ieder geval nergens schuld aan hebt of iets verkeerds hebt gedaan! 

Liefs Tover xxx


heyyy ff een update !!!

HET WAS GE- WEL-DIG !!!!! 

Echt waar, het was geweldig !!! ik en G. hebben armabandjes gemaakt, en ik heb er een gemaakt voor mevr L met haat voornaam erop, en toen ik die gaf was ze helemaal zo van “ahhwww!!!” en knuffelde ze me net zo lang tot ik zelf losliet ❤!!! En ze gaf me een welterustenknuffel !!! En ik, G en haar broer Y hebben tot 1 uur snachts thee zitten drinken in de woonkamer terwijl we kletsten over van alles en nog wat !! en toen we eindelijk naar bed gingen kreeg ik een awoop jumpscare van 2 dingen; mevr L die random rondliep op de bovenverdieping (het was 2 uur snachts) en dr kat die ineens naast mn gezicht stond (ik lag  met een matras op de grond) 🤣. en vanmorgen natuurlijk zondag ochtend ontbijt !! dat was ook heel lekker en gezellig ! en voordat ik naar huis ging kreeg ik ook nog een lange knuffel van mevr L!!! en ik heb het gedurfd om haar bij haar voornaam te noemen !! ik had niet verwacht dat ik dat zou durven! 

maar ja, ik snap dus niet waar ik nou eigenlijk zo bang voor was XD. ik voelde me daar meer thuis dan in mn eigen huis !!! 

joeeee

@froggo.123 

 

 


Hey!! Wat leuk en top!! Echt goed nieuws en leuk beschreven!! Fijn dat het zo gezellig en geweldig was, het is je gegund! En nu lekker na genieten!! 😍

Liefs Tover xxx


Goed om te horen dat het weer beter gaat 😃. maar het gaat dus weer goed met L??, en weet je al wat er was? of was ze niet meer chagrijnig?

Groetjes van Sinasappel broodje :D


Goed om te horen dat het weer beter gaat 😃. maar het gaat dus weer goed met L??, en weet je al wat er was? of was ze niet meer chagrijnig?

Groetjes van Sinasappel broodje :D

ik weet nog steeds niet wat er was, waarschijnlijk gewoon iets op school. Thuis deed ze echt heel anders, ze was ineens weer vrolijk enzo. Maar volgensmij gaat het weer goed met haar en daar ben ik blij mee :)


​​​

@Tover01 ik zie nu pas dat ik in je handtekening sta!! dat wou ik echt al heel lang!!! tysm!!!!!!!!!

 


Hey @froggo.123   graag gedaan hoor!  

Liefs Tover xxx


Reageer