Vraag

Ik weet het niet meer

  • 12 November 2022
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 2
Badge

ben ik weer met niet heel veel goed nieuws.

Ik heb begon mijn week voor mijn gevoel goed zo al alle andere niks aan de hand. de dinsdag een goeie tegenslag en heeft denk mijn hele week vergooi en mij ook weer terug in het diepe gegooid. Heb een zware week. flink veel tegen slagen fysiek en mentaal. Kan wel wat mentale klappen incasseren maar ja niet alle dus ja. hebben mensen mis een idee waar door ik weer motivatie krijg en ik er weer boven op kan komen? Sommige zullen zeggen focus je op school maar ja de motivatie is soms ver te zoeken helaas.

 

groet anoniemand999


2 reacties

Badge

Haii, 

jezelf op school focussen werkt vaak ook niet. School is nou eenmaal niet het leukste dat er is. Het beste wat je kan doen is je op de leuke dingen focussen die er zijn en dingen die je leuk vind om te doen meer doen. En de tegenslagen die je hebt weet ik natuurlijk niet, maar met iemand er over praten is ook altijd fijn. Dat is dan aan jou of je het er met iemand over zou willen hebben maar vaak helpt dat het meeste. Dat hoeft dan niet met iemand te zijn die dichtbij je staat maar kan ook met bijvoorbeeld een maatschappelijk werkster. Persoonlijk vind ik maatschappelijke werkers het beste omdat die er echt  voor jou zijn. De jeugdzorg raad ik niet aan. 

Reputatie 2
Badge

hey charlie

 

Ik zou me wel meer op leuke dingen willen focussen alleen dan kom ik weer in de knoei met school. Dat is nu weer net waar ik me nu op moet focussen. Zit echt in de knoop met mezelf dus daarom ga ik soms een stukje lopen en mijn hooft leeg maken.

Reageer