Skip to main content

Hallo,

Ik woon in een instelling voor jong volwassenen met autisme en andere psychische issues.

Ik woon hier nu al een tijdje en in het begin ging het heel goed, ik ging weer naar school, ik kreeg meer telefoon momenten, ik kreeg veel meer vrijheden en ik voelde me echt weer goed.

Maar dat is opeens veranderd en ik weet niet hoe het komt, ik voel me weer echt heel erg slecht, ik ga niet meer naar school, ik eet bijna niks en ik slaap bijna de hele dag en ik doe mezelf ook weer pijn en ik heb in de afgelopen week 3 zm pogingen gedaan (niemand weet dit btw) en dat had ik nog nooit eerder gedaan, en veel vrijheden zijn nu ook weer afgepakt en ik mag ook niet meer naar huis.  Ik snap niet waarom ze die consequenties geven, dat helpt niet en daar ga ik me alleen maar slechter door voelen.

Vandaag was ik ook weggelopen, begeleiding had mij gebeld om te vragen wat er aan de hand is en waar is was, ik heb niet veel verteld maar iedere keer als ik een antwoord gaf hoorde ik begeleiding lachen, het voelt echt alsof niemand mij serieus neemt.

Ik heb ook veel aan mijn hoofd en wil er graag over praten maar ik durf dat niet want andere jongeren hebben dat ook gedaan en hun hadden de zelfde soort issues als ik en hun kregen alleen maar hele erge consequenties etc. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.

Ik ben alleen.

Hey @FreezingJellyFish ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Veel sterkte, Evie (de Kindertelefoon)


Hoi aah wat vervelend is dit voor jou. Als je kan zou ik  zeker de tip van Evie navolgen, want zo is het ook niet leuk voor je.En misschien iemand in vertrouwen nemen die je kent maar dat zal wel moeilijk zijn daar. Ik wens je veel sterkte daar !

Liefs SJammetje


Reageer