Hey daar ben ik weer, ik heb mezelf net weer gesneden terwijl ik regels had gemaakt zoals alleen snijden als het echt tegenzit, terwijl de laatste dagen vielen best mee (ondanks weer een ruzie met mijn moeder net)
ik denk dat ik misschien verslaafd ben want altijd als ik alleen ben is dat het enige waar ik nog aan kan denken, maar ande andere kant weet ik niet zeker meer waarom ik het doe, omdat ik aandacht wil? Ik bedoel niemand merkt het toch dus.. , omdat me leven echt klote is? Omdat de pijn een afleiding is? of gwn allemaal
ik slaap de laatste tijd ook echt heel erg slecht, ik ga slapen rond tien uur en val pas na twaalven in slaap. Overdag irriteer ik me aan iedereen wat niet eens komt door het slechte slapen, want dat had ik ook al voor de slaapproblemen
ik ben de laatste tijd gedichten aan het schrijven, heb een bucketlist gemaakt en regels voor mezelf (niet dat ik me daar denk ik aan ga houden want ik haat regels)
ik denk vaak wel zovan ik heb het echt niet zo zwaar, er zijn mensen die het veel erger hebben ik moet me niet zo aanstellen, en dan voel ik me echt schuldig dat ik hier om hulp vraag terwijl er vast mensen zijn die het harder nodig hebben...
respect als je dit hebt gelezen. Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9
dit is eigenlijk niet echt een vraag maar ja, reacties zijn altijd fijn.
Gr. Alexa