Vraag

ik weet het niet meer..

  • 9 April 2020
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hey daar ben ik weer, ik heb mezelf net weer gesneden terwijl ik regels had gemaakt zoals alleen snijden als het echt tegenzit, terwijl de laatste dagen vielen best mee (ondanks weer een ruzie met mijn moeder net) 

ik denk dat ik misschien verslaafd ben want altijd als ik alleen ben is dat het enige waar ik nog aan kan denken, maar ande andere kant weet ik niet zeker meer waarom ik het doe, omdat ik aandacht wil? Ik bedoel niemand merkt het toch dus.. , omdat me leven echt klote is? Omdat de pijn een afleiding is? of gwn allemaal 

ik slaap de laatste tijd ook echt heel erg slecht, ik ga slapen rond tien uur en val pas na twaalven in slaap. Overdag irriteer ik me aan iedereen wat niet eens komt door het slechte slapen, want dat had ik ook al voor de slaapproblemen 

ik ben de laatste tijd gedichten aan het schrijven, heb een bucketlist gemaakt en regels voor mezelf (niet dat ik me daar denk ik aan ga houden want ik haat regels) 

ik denk vaak wel zovan ik heb het echt niet zo zwaar, er zijn mensen die het veel erger hebben ik moet me niet zo aanstellen, en dan voel ik me echt schuldig dat ik hier om hulp vraag terwijl er vast mensen zijn die het harder nodig hebben...

respect als je dit hebt gelezen. Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

dit is eigenlijk niet echt een vraag maar ja, reacties zijn altijd fijn. 
Gr. Alexa 😔❤️🤞


7 reacties

je hebt wel een leuke naam, maak gewoon het meeste van het leven, niet iedereen heeft altijd gelijke kansen (ik ben moslim) probeer van je kleine mogelijkheden iets te maken

 

Gr. Floris aka Flories123😃

misschien moet je andere dingen gaan doen een afleiding bijvoorbeeld zelfbevredeging

Badge +2

Hoi @Alexa,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Met hartelijke groet,

Emma D.

De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

Hey Alexa!

Als eerste wil ik je vragen om niet meer jezelf te snijden! 

Please ga naar een pschyoloog en vraag om hulp, dit kan je niet in je eentje oplossen lieverd. Ik heb ook een Pschyoloog gehad en ze heette Julia. Julia was zo fijn om tegenaan te kletsen! Gewoon, even lekker alles wat je tegenzit eruit! Ik hoop dat je nu niet bang meer bent van een Pschyoloog en lekker op zoek gaat naar een maatje! Wat je ook kan doen is de kindertelefoon bellen of chatten! 

Dikke kus, Sanne

Reputatie 3
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

Hey bedankt voor het reageren, ik weet echt niet hoe ik dat zou kunnen doen want ik wil me ouders er sws niet over vertellen...

Reputatie 2
Badge +1

mmm, misschien kan je dan iemand anders die je vertrouwt erover vertellen?  Opa, oma. oom . tante buurvrouw etc etc? of een dagboekje beginnen! opschrijven wanneer en hoevaak je wou snijden! Ga bijvoorbeeld iedere keer als je wil snijden iets doen, gillen, huisdier aaien, Rondje lopen etc etc

 

 Xx

 

 

Reputatie 3
Badge +4

mmm, misschien kan je dan iemand anders die je vertrouwt erover vertellen?  Opa, oma. oom . tante buurvrouw etc etc? of een dagboekje beginnen! opschrijven wanneer en hoevaak je wou snijden! Ga bijvoorbeeld iedere keer als je wil snijden iets doen, gillen, huisdier aaien, Rondje lopen etc etc

 

 Xx

 

 

Hey bedankt voor het reageren om te beginnen, ik loop sws al elke dag meer dan een uur buiten om rustig te worden, als ik me snijd doe ik het ook vaak in het bos waar niemand me ziet. Gillen word het niet want ik word daar heel snel duizelig van (geen idee waarom ik gebruik dan te veel lucht ofz) ik ga idd wel is gwn lekker m’n konijnen aaien maar dat werkt niet heel goed voor mij, en een dagboek hou ik nie vol, ik hou niet van schrijven dus ja...

Reageer