ik weet het niet meer

  • 8 October 2018
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi . ik zit al een tijdje ( Ong 2,5 jaar ) met zelf moord gevoelens. ik ben nu 13 en het begon tien ik net 11 was. ik sneed mezelf al toen ik 9 was maar had nog nooit over zelfmoord nagedacht . ik zit nu inmiddels al 1,5 jaar bij een psycholoog en psychiater en het werkt allemaal niet . ik kom daar nu in een periode dat er word getest of ik een depressie heb. ik snij mezelf nu elke dag weer en weet niet meer wat ik moet doen want ik weet diep van binnen dat mensen van me houden maar toch ook wel 90% in mij niet . ik heb dit jaar al 4 zelfmoord pogingen gedaan . en het ergste van alles is dat ik geen rede heb . het begon uit een onzekerheid , ik ben nog steeds onzeker maar dat is nu niet de oorzaak . ik haat mezelf zo erg . en ik weet niet meer wat ik moet doen.

3 reacties

Ik heb precies hetzelfde en het hoort gewoon bij de leeftijd! Zo simpel is dat! Op deze leeftijd begjn je meer na te denken over dingen omdat ne volwassen word! Dit gaat vanzelf weer voorbij maar het heeft tijd nodig! Snijden is niet de juiste oplossing! Blijf erover praten!

Hoi ynou123


Misschien is het een goed idee om naar de site van 113 te gaan zij weten met bijna alles raad, Broodjeongelukkighier Ik denk niet dat het heel erg normaal is, want ik heb het op die leeftijd niet gehad. Het is trouwens wel normaal om erover na te denken, ook is het misschien een goed idee om een andere Psychiater te krijgen want er moet zeker verandering in komen dan het nu gaat.

Groetjes Answers
Broodjeongelukkighier je hebt trouwens wel gelijk over dat hij moet blijven praten en SNIJDEN IS GEEN OPTIE!

Reageer