ik weet het niet meer

  • 8 January 2018
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik voel me leeg, verdrietig, alsof ik iets mis in mijn leven. Ik snap het niet mee. Waarom was ik zo eigenwijs, waarom heb ik zoveel mensen pijn gedaan, lieg tegen mensen, maak ze boos, waarom ga ik nog naar school, waarom eten, waarom drinken, waarom nog uit bed komen als ik toch weet hoe waardeloos ik ben. Hoe had ik dit kunnen voorkomen. Ik weet het niet. Ik weet niks, want ik ben een lelijk, dik, dom meisje.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4
Hey hey :)

Ik geloof best dat je leven zwaar is. Maar je moet hier wat aan doen. Praten praten praten praten en praten. Ugh hoe vaak zal je dat wel niet horen XD. Het is de enige oplossing. Je zit geloof ik in de puberteit... Je maakt veel stomme fouten, je liegt tegen mensen en je maakt ze boos... Dit doen/deden we allemaal. Je zit in een negatieve spiraal en die gaat steeds meer naar beneden. Praat met je ouders. Ga naar een psycholoog dat ga ik ook en ik raad het je aan. Je moet niet negatief denken en dat is inderdaad erg moeilijk. Zet een doel en als je die hebt behaald zet een volgende doel. Geef jezelf motivatie. Uiteindelijk moet jij wat van je leven maken.

Succes en sterkte! 🙂

Reageer