Skip to main content

Ik weet het niet meer

• May 31, 2026
  • 2 reacties
  • 14 Bekeken

Oke, ik merk dat ik het best moeilijk vind om hier over te praten. Ik ben nu net een maand 13, en ik zit in 2vwo.  Het is inmiddels 01:14, en ik moet om 6:15 weer op en naar school. Maar ik ben een paar weken geleden een zware hersenschudding geslagen door mijn pestkop. Deze jongen heeft aan het begin van dit jaar ook al een toneelstuk gemaakt waarin hij me zo erg zou pesten, dat ik mezelf zou vermoorden. En iedereen zou het schot horen, maar het zou niemand iets boeien. Ik heb nu dus, door die hersenschudding. 3 weken aan lesstof gemist. En school verwacht dat ik daarmee helemaal bij kom voor het eind van het schooljaar (3 weken). Terwijl ik ook alle stof die we nu behandelen moet kennen. Ik merk, dat ik inmiddels helemaal kapot ben. Ik voel mezelf ook zo erg machteloos. Want die jongen heeft alleen maar “gesprekken met zijn ouders” gehad. Niet eens iets van straf! En ik vind dat wel moeilijk...want ondertussen huil ik mezelf elke nacht inslaap. Nu ook weer, ik heb net zo hard lopen huilen dat mijn hele lichaam schudde...en ik vraag mezelf af of dit nog helemaal normaal is. En ofdat iemand tips heeft wat ik nu kan doen? ik heb het thuis al verteld en op school dus ook. (school doet dus niks) ❤️

2 reacties

anoniempie0606
Forum|alt.badge.img+1

Hoi ​@Tseal820 ,

Wat een vervelende situatie.

Als je school niks tegen het pesten doet en het gewoon doorgaat, kan je, als het echt nodig is, opzoek naar een nieuwe school.

Heel veel geluk en sterkte🍀❤

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • June 1, 2026

Wat een naar persoon zeg. Ik vind dat dit eigenlijk aangifte bij de politie verdient (er is lichamelijk geweld gebruikt en over the top dingen gezegd). Zulke types moeten voelen wat ze anderen aandoen. Verder vind ik het onzin dat de school er niks aan doet. Heb je je mentor al gesproken zodat deze op de hoogte is? Verder hoop ik dat het je alsnog lukt om de lesstof bij te benen.

Groetjes,

ghast