Vraag

ik weet het niet

  • 28 March 2022
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Badge

Hi, Het gaat elke dag steeds slechter mijn cijfers lijden er ook onder. Ik doe vwo en heb soms het gevoel dat ik er niet hoor en dat ik eigenlijk havo zou moeten doen.

Ik heb ook anger issues en ik vind het lastig om er mee om te gaan het gaat steeds beter maar ik heb alleen mijn aller beste vrienden over mijn diagnose vertelt. Ik schaam mij er soms voor en wens dat ik iemand anders was. 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Heyy 

Ik zou proberen afleiding te zoeken en goed aan je hw te werken tegelijk!

B.v heb jij een biologie toets, zet dan leuke muziek op en begin met het tekenen van een mindmap van wat je al weet over het onderwerp! Je kunt ook een tekening maken ofzoiets of online er zijn heel veel teken programma's en sites waar je minimaal over kunt maken

Pak daarna je boek en maal een minimal, tekening, verhaal, ect (je kunt zoveel bedenken) 

Stel je maakt een leuk verhaal over alles wat in je boek staat dab leer je daar al heel erg veel van 

Gwn een soort mini boekje zegmaar,als je het typt in bepaalde apps dan kun je het voorlezen lezen in die tijd dat hij het voorleest ga je gwn lekker kleuren ofzoiets en daar leer je echt heel erg veel van!

Werk lekker net markers en stickers op je mindmap en probeer er plezier in te krijg

Ga voorderest iets nieuwe leren zoals keyboard spelen, de split oefenen, workouts, dingen waar je beter in kunt worden zegmaar 

Vertrouw in jezelf en als je je diagnose niet wilt vertellen moet jedat zeker niet doen!

 

Ik hoop dat je er iets aan hebt 

 

 

Xxxxxxxjess

 

Reageer