Skip to main content

Heyy ik ben een meisje van 14 en ik weet echt niemeer wa ik nog kan doen. Ik heb niemand om mij heen die ooit moeite heeft gedaan voor mij niemand ik ben altijd de persoon die moet vechten voor iedereen... ik had nog 1 persoon in mijn leven die echt heeeel belangrijk voor mij is ma ik zag de laatste weken aan haar da ze mij niemeer interessant vind dus nu heb ik haar ook niemeer. Ik voel mij al langer dan een jaar heel slecht dus was ik naar een psycholoog gegaan die zei ik merk daje alle depressieve klachten hebt maar ik denk niet dat je een depressie hebt. Om tot die conclusie te komen hebben we al mijn sessies opgebruikt en ik kan pas na de zomer terug... ik weet niemeer wa ik kan doen echt nie ik ben het allemaal zo beu

Hey ! Weet je? Ik denk dat je het beste eens een gesprek kunt hebben, misschien zou je de Kindertelefoon eens kunnen bellen en over je gevoelens praten?  Kunt je gerust doen want het zijn echt heel lieve mensen die jou echt willen helpen!  En er zijn op dit forum zeker ook mensen met jouw gevoel, dus misschien kun je ook wat tips en adviezen vinden in sommige topics! Je staat niet alleen! Ook zeg ik wel eens dat het misschien een goed idee is om bij een club te gaan waar je leuke lieve mensen ontmoet die jou wel zien staan en die geïnteresseerd zijn in jou!! Ik weet hoe belangrijk dat is.  Veel sterkte! 

https://www.kindertelefoon.nl/bellen

Liefs Tover xxx

Alles wat ik wou zeggen heeft @Tover01  al gezegd chat met de kindertelefoon!!!!!!!!!

Liefs @Anymoymous 

Hoi, @Girlll 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Je hebt al een paar steunende reacties gekregen.  Hopelijk reageren er nog meer gebruikers. 
Wat goed van je dat je al hulp hebt gezocht bij een psycholoog. Soms helpt het om te kijken of je met een andere psycholoog een betere klik hebt.
Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mariska (De Kindertelefoon)

Reageer