Um hoi?
Ja hoe moet ik beginnen. Ik wil dood, mr k heb veel nog te “beleven” of zo iets..
sinds groep 6 heb ik deze gedachten al ik heb het al geprobeert aan me ouders te zeggen maar hun zeggen “ Het is gwn een fase je moet niet zo afhankelijk zijn van andere en wat hun denken” wat ik dus niet snap.. ik denk het toch. wrm zou ik er anders er over hebben voor aandacht? dan ben je echt zielig mr niet te persoonlijk opvatten. Ik heb het gevoel dat ik adhd heb en ocd het is best erg mr k durf het niet echt aan iemand te zeggen, ik heb wel een therapeut mr die vertelt gelijk alles aan me ouders. Ook als ik vraag wil je het niet zeggen, mr ze doet het toch. Soms heb ik hele erge gedachten bijv als je je zelf niet snijd dan gaat je familie dood en bijv als je nu niet dit aanraakt dan haat God je, en dan voel ik me heel schuldig van ik hou van god enz dus um ja ik wil god niet teleur stellen. Sorry voor alle typ fouten. Ik heb nog nooit hier iets op geschreven mr k heb wel naar veel van andere hun verhalen gelezen. Ik heb bang dat ik depressief ben mijn vader maakt daar altijd grapjes over bijv als je niet je gordijn open doet dan wordt je depressief, mr dat raakt me soms, of als ik adhd heb ofz daar ben ik soms ook bang voor, bijv als een doctor zo zegt van tegen mijn ouders en dan zegt me vader van dat kan niet enz en dat iedereen wel een keer adhd heeft enz want zo iets heeft hij mij een keer tegen mij gezegt..
O GOSH K MERK NU PAS HOEVEEL K AAN HET VERTELLEN BEN DAT ZO NUTTELOOS IS..
Ik wou gwn vragen als iemand ideeën heeft ofz dat zou fijn zijn.
Sorry voor al deze shit
Fuck life..
a_nobody.xxx