Skip to main content

Hoihoi,

Zoals je al aan de titel zag weet ik het echt even niet meer. Ik bedoel school en vrienden en thuis zorgen voor zoveel stress. Vroeger had ik ook al suicidale gedachten en dat is eigenlijk nooit echt weggegaan. En ik weet niet of ik echt de moed heb om het te doen want stel het het zou mislukken enzo. Maar ik zou het dus echt niet erg vinden om dood te gaan door bijvoorbeeld een auto ongeluk. En op school het ik heb ik het gevoel dat ik niet echt gewaardeerd wordt. Ik bedoel ben aardig tegen letterlijk iedereen maar de meeste mensen negeren mij gwn of doen heel erg arrogant. En ik ben erg gwn klaar mee. En ik dacht wel aan school te wisselen maar dat vind ik echt doodeng en ik heb wel vrienden op deze school en ik weet niet of het beter gaat worden op een andere school?

 

In ieder geval bedankt voor het lezen!

Xx

Heyy,

Ohhh wat zit jij in een moeilijke situatie zeg!! Maarr, ik ga je proberen te helpen!!!

Oke.. allereerst: als je veel stress hebt, kun je het best even ontspannen bijv: je gaat alleen op je kamer zitten en luistert dan muziek of je kijkt een film. Als je maar even afschakelt! Doe maar wat je het liefst doet, en zet je gedachten even aan de kant!

Als je ven zulke gedachtes hebt, maak ik me altijd wel een beetje zorgen. Mijn zus en zusje had wel eens van dat soort gedachtes, maar er is gelukkig nooit wat gebeurd! Ik schrik er altijd van. Je moet altijd denken: wie houden er van me? Ik weet zeker dat je ouders heel veel van je houden! Denk daar eens aan, wat als je dood gaat, dan doe je ze zo verschrikkelijk veel verdriet mee! Ik weet dat het lastig is, maar denk er maar eens aan, misschien helpt het! 

Wat school betreft: als mensen onaardig tegen je doen als jij wel vriendelijk doet tegen hun,, zegt het meer over hun dan over jou! Belangrijk is: blijf gewoon aardig doen, ze hebben je ooit wel nodig! Ga naast hun zitten in de pauze of geef complimentjes, maar vooral ook blijf altijd jezelf en ga je niet aanpassen aan die kinderen! Dat is altijd goed!

Zoo.. hopelijk heb ik je een beetje geholpen.

Ik duim voor je, echt! Go for it and be yourself!!

 

xxx HOII <3


Hey,
Wat naar dat je je zo voelt. Voordat ik vertel wat ik ga vertellen weet dat je niet alleen bent he en dat je goed bent zoals je bent.


Ik weet zeker dat het weer beter wordt en anders weten ze gewoon niet wat ze missen. Ik heb zelf ook veel stress van alles maar het is belangrijk om voor jezelf te kijken wat je het belangrijkst vindt stel je voor je vindt je gezondheid het belangrijkst. Dan kan je een gesprek voeren met je ouders en mentor of meester of juf en dat je dan wat langer de tijd kan krijgen voor opdrachten en dat ze er dan rekening mee kunnen houden op school.


En diegene die je negeren en arrogant doen laat ze. Jij weet beter en hun weten niet wat ze missen en hoe geweldig je bent. En dat is hun probleem.
Gelukkig ben je er ook nog want anders zou de wereld wel saai zijn, want jij bent uniek en ik weet zeker dat veel mensen je dan gaan missen.


Hoe dan ook hopelijk heeft het iets geholpen en ik ben er voor je :)

Joe Joe :hugging:


Reageer