Vraag

Ik weet het gw niet meer...

  • 3 March 2024
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3

Hey allemaal!

Ik voel me de laatste tijd niet zo goed en dat komt gw door een paar redenen: 1. ik heb het druk met school werk en krijg soms stress ervan want ik wil wel een voldoende halen enzo en gw mijn huiswerk af hebben maar soms word het iets te veel. 📚🧾✏ 

2.Ik weet niet of jullie al weten dat ik een plas-poep probleem heb ik ben dus niet zindelijk(dit heb ik al op andere topic van andere mensen gezet om te laten weten dat ik met hetzelfde probleem als hun zit) maar ja een organisatie helpt mij er nu mee maar tot nu toe blijft het even erg. Niemand wil meer langs me staan of iets met mij doen(behalve mijn vrienden) en sommige kinderen pesten mij hiermee. Ik word al heel mijn leven gepest. Kinderen ruiken me en zien het het is gw iritant 😕

3. 🏠Thuis gaat het ook niet goed en ja, daar helpt ook een organisatie mee het is thuis al een beetje beter nu dan vroeger maar ja ik vind het nog steeds stom hier. Sindsdien dat ik een stiefmoeder heb is mijn vader helemaal veranderd en strenger geworden, ik wil gw het leuke oude leventje terug en ja verandingen moeten komen maar deze is gw niet leuk…ze worden altijd wel boos op mij omdat ik dingen fout doe maar ik kan gw niet alles maar dat begrijpen hun niet…...

Srry voor dit lange bericht en ja het is waarschijnlijk te kinderachtig

ik weet het gw niet meer, iemand tips? ervaring alles helpt...


5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Bro stop asjeblieft met dat kinderachtig. Dat is het niet.

Hey is juist stoer dat je op dit forum zit

 

1. Wel niveau die je? Ik doe Havo.

Misschien slim om een planning te maken?

 

2. Zeg tegen die pesters hoe zij het hadden gevonden om dat te hebben. Of negeer het.

 

3. Misschien slim om wat meer rust te nemen en gewoon even te praten met je pa.

 

Hopelijk helpt dit.

Geef het aan als je me nodig hebt. :) ;)

Reputatie 7
Badge +3

hey @Wees Jezelf Bij Noah 

k ik zal ermee stoppen

  1. Ik doe Havo/Mavo Maar als ik nu door ga als ik nu doe Haal ik gemakelijk Havo (Ik zei dat ik moeilijk had met leren (heb ik ook) maar ik vergeet het vaak (op de toets black-outs) en dat soort dingen, als ik me best doe(waar ik dus geen moeite voor wil doen ,want ik heb geen motivatie) kan ik wel hogere cijfers halen
  2. Heb ik al gezegd maar ze negereede me en noemde mij:'’ Oke, leuk hoor broekpoeper'’ en ik negeer ze ook maar dat vinden hun ook leuk
  3. dat heb ik al met die organisatie gedaan maar dat werkt niet( ik durf dan niks te zeggen en ga automatisch huilen

fijne dagen en groetjes @Kingboy 🤠👑

Reputatie 7
Badge +12

1. Je kunt erover praten met je mentor

2. Misschien is het slim om te leren zindelijk te worden.

3. Anders effe bellen met de Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +3

Hey @Wees Jezelf Bij Noah 

  1. dat heb ik al gedaan zij wist als derde dat ik dit probleem heb
  2. dat is het punt, dat is het hele probleem….
  3. miss wel ja maar daarvoor heb ik al die organisatie (dat is een soort psycholoog waar je tegen alles kan vertellen)
  4. fijne dagen en groetjes @Kingboy …...
Reputatie 7
Badge +3

hebben andere mensen nog tips? het gaat weer wat slechter…

ik denk dat ik morgen hierover een andere topic maak!

fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑

Reageer