Skip to main content

Heyy ik wou gewoon effe me verhaal kwijt en misschien hebben mensen tips

 

Oke kijk laatste tijd gaat het dus niet goed met me. Ik zit heel erg veel boven en ben heel verdrietig laatste tijd. Ik voel me eenzaam en kut en heb ook heel veel stress, maar waarover weet ik niet. Ik heb ook heel veel ruzie met me moeder ook omdat ik niet lekker in me vel zit. Ik heb dus vanaf nu therapie om iets beter in me vel te zitten en erover praten wat de oorzaak is. Ik heb nu pas 4 gesprekken gehad en vind het heel erg fijn. Alleen elke keer na het gesprek heb ik wel zoiets van: nou moet ik deze week weer overleven, wat gaat er gebeuren, wat moet ik allemaal doen. Heel veel stress dus. En elke keer wanneer het woensdag is ofzo moet ik nog maar 2 dagen wachten tot het gesprek dus vanaf woensdag voel ik me al wat rustiger. Dat is wel heel fijn. Maar daarvoor heb ik echt geen idee wat ik met me leven moet en voel ik me zo kut dan. Heeft iemand een tip hoe ik er even om mee moet gaan??

 

 

En nog iets

Mijn eerste stagedag komt er bijna aan. Die is woensdag en ik heb zoo veel spanning ervoor. Waar moet ik zijn? Wat moet ik doen? Bij wie moet ik zijn? Wat als ik iets verkeerd doe? Wat als ik het even niet weer? Allemaal vragen die door me hooft gaat en ik weet niet wat ik ermee aan moet. Ik heb echt zoveel stress door die eerste stagedag heeft iemand hier tips voor.

 

Sorry voor dit lange bericht 

Xx

Als je erg slecht voelde kun je misschien even naar een bos of zo gaan en even na te denken waarom je je slecht voelt en misschien kun je je gevoelens opschrijven dat kan ook helpen.


Reageer