Vraag

ik weet het even niet meer

  • 29 June 2021
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal.  Ten eerste TW eetstoornis en selfharm!!!!!!
ik weet het allemaal even niet meer. Ik voel me totaal niet goed en heb vandaag zoveel gegeten. Ik kreeg weer die vervelende stem in mn hoofd die ke vertelde dat ik veel te veel eet. Ik ben gewoon zo bang om de mensen kwijt te raken die ik lief heb. Zoals mn engels docente. Die vrouw betekent zoveel voor me. En ik zie haar ook als mn moeder en zij mij als haar dochter. Ik heb zelf geen goeie band mer mijn biologische moeder vandaar dat ik haar heel erg mag imdat ik mer haar wel kan praten. Maar ik ben echt zo bang dat ik haar ga kwijt raken. Ik ga dat niet kunnen hendelen. Ik ben bijna 14 dagen clean maar ik struggle zo erg. Ik weet her gewoon nier meer. Moet ik wel of niet naar mn engels docent gaan en haar dit allemaal vertellen? Over mijn terugval in mn eetstoornis en mn selfharm gedachtes?


2 reacties

Reputatie 2
Badge

Hey lieverd, het spijt me als eerst zo erg dat je door dit alles heen moet gaan.

Ja, ik zou het echt aan haar vertellen, ze lijkt op een betrouwbaar persoon en hoe je over haar verteld is echt heel mooi! Knap dat je al 2 weken clean bent, Ik ben trots op je. Nog even volhouden en dan zul je er vast niet meer aan denken. Van je eetsoornis, zoek iemand die je dagelijks motiveerd om te eten. De meeste mensen houden juist van het lichaam wat je juist niet wilt hebben. Laat het niet uit de hand lopen, je kunt dit echt wel. Ik zou hulp hier voor zoeken, vanuit de engels docent. Je kunt dit echt! Ik hoop dat het snel beter word en je snel gelukkiger bent. Tip: 

'’Pretend you're happy for 5 days. Pretend you're the happiest person alive, all day long. Live those 5 days like they are your last. After those 5 days you will feel much better. It has been proven by real theraphist!’

Reputatie 6
Badge +3

Hey whyme009,

Wat vervelend dat je je zo voelt en dat je jezelf snijdt!

Ik zou het zeker aan je Engels docente vertellen dat je je zo voelt. Zij zal er zeker voor jouw zijn en kan je vast helpen en steunen.

Is de stem die je hoort meer een gedachte in als je eigen gedachte of echt een stem? In beide gevallen hielp het bij mij om het echt te negeren en gewoon aan iets anders te denken. Dat is in het begin heel moeilijk, maar hoe langer je het doet hoe beter het gaat.

Groetjes iemand.

Reageer