ik weet het even niet meer

  • 28 January 2020
  • 0 reacties
  • 25 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo,

ik heb het niet fijn op school wordt overal buiten gesloten omdat ik wat anders ben via hun niemand wil met me samen werken enal ik zit nu nog in een geen leuke klas werd weer gepest in de klas wat immedels is opgelost niemand mag mij uit de klas negeren mij nog steeds ik ben me zelf helemaal kwijt sinds de 2e is  begonnen rond deze tijd en het lijkt wel erger te worden concentratie is er niet meer bij mij denk aan te veel dingen dus vervolg me cijfers slecht ik luister alleen nog maar depressiefe  muziek ik ben heel onzeker wat ik eerst niet was eerst deed ik iets zonder er bij na te denken ik ben niet meer vrolijk als ik eerst kei vrolijk was ik denk alleen maar negatief heel angstig niet snel mensen vertrouwen verlog van mentor 2 jaar niet naar me geluisterd heeft  ( heb nu een andere mentor) heeft heel lang moeten proberen tot haar een beetje vertrouwde ( vertrouw haar nog niet helemaal) ik zet elke dag een masker op heb vaak zat geprobeerd er iets van goeds in te zien maar kan het gewoon niet en als ik een vriendin ( is maar een van me vrienden heb geen veel vrienden ) ik me verhaal verteld voel ik me niet begrepen en me ouders doen ook net of ze me begrijpen als ik ooit iets zeg dat ik weer een keer met gym 5 keer exspres op de vloer ben gebeukt heb er gewoon wonden van met gym en weer eens als kutwijf ben uitgescholden kwest het hun erg mee en dat wil ik ook niet ik vertel ook niet alles wat er op school gebeurd want sommige dingen vind ik te erg om te zeggen weet iemand hoe ik weer het beste van me zelf kan zijn ofzo


0 reacties

Geen reactie

Reageer