Vraag

Ik weet het echt niet meer help...

  • 27 February 2018
  • 6 reacties
  • 143 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, dit is mn 2e topic aleen ik haat mn moeder gewoon echt vandaag wou ik niet naar school want ik had er genoeg van gewoon van alles en wou effe een pauze van alles want ik heb ook niemand om te praten aleen mn beste vriendin maar die weet niet wat ze moet doen of zeggen tegen mij ik heb nu 2 keuzes eigenlijk 3
1. Ticket halen weg en naar mn vader/opa oma wonen
2.mn dood faken en een weeskind worden
3.internaat maar dit wil ik echt niet
4.hier naar een Nederlandse school gaan aleen op zaterdag waar we niet genoeg geld voor hebben en ik mischiem niet meer naar toe kan gaan en wachten op mn zus totdat ze een huis heeft en stabiel is een beetje zodat ze mij kan adopteren(30% kans want ze denkt dat ik het probleem tussen mij en onze moeder ben) want mn moeder is een hele goede actrice En geslagen worden door mn moeder en OOK uitgescholden worden...)

6 reacties

Hey,
Ik zou met je vader of opa/oma gaan praten of je daar heen kan.
Jonah
https://www.vooreenveiligthuis.nl/veilig-thuis.php

Ok...
Ik kan het hier mishebben, maar dit lijkt mij te ernstig om alleen te doen.

Ten eerste kun je niet zomaar een weeskind worden.
Ten tweede lijkt het mij beter om de situatie bij een instelling voor te leggen voordat jouw moeder een kans krijgt om het te verpesten.

Ik kan je hier lastig mee helpen, dus ik raad jou aan om hulp te vragen bij je vader of iemand van school.
En waarschijnlijk helpt die site.
(Er staat daar een nummer dat je gratis kunt bellen)
Het probleem is dat ik geen vrienden heb op school omdat te vragen mn vader praat ik via mn stiefmoeder telefoon mee maar ze heeft ons geblokkeerd en denkt dat wij niet bellen want ik zij ik bel wel mn stiefmoeder wilt niet dat ik bij hun ga wonen ...
Hoii ! Wat ernstig dit ervoor weglopen helpt niet! Stap op school naar je mentor af en zeg wat er is! Je mentor verlinkt het weer hoger!
En het is je stiefmoeder? Dan zou jou vader eig het recht moeten hebben 😕 want je stiefmoeder is niet je originele moeder ( Ik kan er nu ook naast zitten.. ) Maar ik zou het er sws met je mentor / mentrix over hebben!
Hey k wou ff zeggen dat ik je helemaal begrijp want ik heb hetzelfde probleem met mn ouders en hoe ik het zo hoor zou k gewoon weggaan ga naartoe waar je wilt ik heb het ook gedaan en ik zat lekker 2 maanden in parijs totdat ze me vonden raar genoeg maar als ik jou was zou ik niet naar familie toe gaan want doe gaan je gelijk terugsturen naar die duivelse moeder van je (sorry dat k het zeg hoor) mijn advies is ga naar het buitenland daar zijn genoeg weeshuizen waar je veel beter behandelt wordt en als je denkt dat je echt geen keus meer hebt begin dan helemaal opnieuw ga naar zuid amerika want in europa kunnen ze elke dienst inschakelen die ze willen en zo word je makkelijk gevonden begin dan gewoon een nieuw leven nieuwe naam nieuw land nieuwe mogelijkheden want dat is precies wat ik nu ook ga doen ik ga naar de caribbean varen om opnieuw te beginnen
Hoii, ik denk dat ik je wel snap, probeer er met mensen over te praten, en als je op school geen vrienden hebt, praat er dan online over! Praten lucht echt heel erg op. Lukt het niet probeer dan naar het buitenland te gaan en ga naar een plek waar je rustig van wordt, voor mij is dat bevoorbeeld de natuur. Probeer daar rustig te worden en een seriues plan te bedenken en uit te werken. Veel succes

Reageer