dit gaat weer heel depresief klinken maar we zijn nog geen half jaar het schooljaar in en ik heb nu al het idee dat ik het niet ga haalen. ik zit nu in vwo 3 en mijn ouders verwachten echt dat ik vwo kan doen heb op ik denk 8 of 9 jaarige leeftijd een iq test gedaan en daar kwam uit dat ik in het hoogste van gemiddeld zit en iedereen om mij heen zecht dat ik dit kan want “je bent hartstikke slim!” en “kom op buiten school om ben je heel slim” maar ik heb nooit concentratie en het is altijd te veel maar zoveel huiswerk heb ik niet en zo vaak hoef ik ook niet te leren en mijn dagen zijn ook niet lang en het voelt allemaal heel dom en stom dat ik het niet kan omdat er word gezecht dat ik het kan maar ja tegelijkertijd worden er ook grapjes gemaakt dat ik lage cijfers krijg en dat ik niet slim genoeg ben dus ik weet het niet en ik ben daar soms zo klaar mee ik ben zo vaak overprikkeld en dan ga ik in een hoekje zitten en gewoon naar muziek luisteren om me zelf te calmeren en dat maar mijn ouders maken er konstant grapjes over en ik voel me ook niet echt comfortable thuis wat zo dom is want ik heb echt niet hele slechte ouders en ook niet weinig geld ik heb een telefoon ipad laptop en dat soort dingen een groote kamer maar alsnog is het niet comforable
ik weet het soms echt niet meer
-blaze
ps bedankt als je dit leest en sorry voor spelling errors