Vraag

ik weet het echt niet

  • 14 February 2021
  • 10 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik voel me echt slecht ik ben me zelf hard aan het  snijden echt diep 

Ik heb echt wat problemen :

 

Ik moet elke dag tegen iedereen zeggen dat het goed met me gaat anders komen me ouders er achter 

 

Ik heb een crus op een jongen hij weet ook niet dat ik snij maar ik durf hem echt niet te vragen  en als ie weet dat k snij dan vind ie me vast raar

 

Ik krijg steeds meer gevoelens om gewoon het gewoon op nieuw zelf moord tedoen


10 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Vertel het nou aan je ouders, zij kunnen je het beste helpen… 

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik snap dat het een lastige stap is om tegen je ouders te vertellen maar doe dit wel! Zij kennen je waarschijnlijk het beste en kunnen je helpen of samen naar een goede hulp voor je zoeken.

Reputatie 3
Badge +3

O ja 

 

Ik denk dat ik een eetstoornis begin te krijgen 

Reputatie 5
Badge +6

O ja 

 

Ik denk dat ik een eetstoornis begin te krijgen 

Ook niet te best, je kan altijd naar je huisarts gaan om even te horen wat er dwars zit, maar most importantly, krijg minstens 500-800 calorieën binnen om normaal te kunnen functioneren!!

Reputatie 3
Badge +3

Ja ik  eet al een week bijna niks omdat ik Me zelf te dik vind dus zo erg is  het niet 

 

Ja ik zie soms sterretjes en eet heel soms een banaan maar zo erg is het niet toch

 

Reputatie 4
Badge +3

lieverd dat is echt wel heftig. Je bent vast niet te dik en anders moet je alsnog gewoon eten en niet alleen af en toe een banaan. 

Leuk dat je een crush hebt, je hoeft ook niet gelijk te zeggen dat je jezelf snijdt maar als hij erover vraagt zou ik niet gaan liegen. En zoek gewoon contact met hem en dan kijk je wel wat er gebeurt is mijn advies.

En ga  alsjeblieft niet weer een zelfmoord poging doen en stop ook alsjeblieft met snijden. jij gaf me hier pas ook advies over en gek genoeg helpt het best wel ik heb mezelf inmiddels 2 dagen achter elkaar niet gesneden wat niet heel lang is maar alsnog het is een begin. Dus heel erg bedankt daarvoor.:kissing_heart: probeer anders met jezelf af te spreken dat je bijvoorbeeld op 1 of 2 dagen in de week bijvoorbeeld dinsdag en vrijdag dat je dan jezelf niet mag snijden. En dan misschien steeds meer dagen maar ik snap als het moeilijk is om je daar aan te houden.

veel liefs sillie78:black_heart::black_heart:

Badge

Hey,

Allereerst, stop met jezelf snijden! Ik weet dat het niet makkelijk is, want anders had je het wel gedaan maar het is echt niet gezond! Ik zou het gewoon aan je ouders vertellen, of anders aan een vertrouwens persoon van school. En als je aanvoelt dat je een eetstoornis krijgt, zoek ook gelijk hulp, want het is echt niet fijn om er een te hebben.  En pleeg alsjeblieft geen zelfmoord, dat is echt niet oké! Zet alsjeblieft door, zoek hulp, en je komt er doorheen!💕🥺

Heel veel succes xx! <3
 

https://www.113.nl/tips-tijdens-een-crisis

Reputatie 1
Badge

Hey, wat leuk dat je een crush hebt. Probeer eens met hem te praten in het algemeen. En als je er klaar voor bent vertel dan  je wat voor hem hebt. Misschien kan hij jou wel helpen. En probeer andere dingen te bedenken die je leuk vind om te doen in plaats van snijden. Probeer te zeggen wat jij voelt tegen je ouders. Ik weet dat dit moeilijk is maar het helpt wel. Doe alsjeblieft geen zelfmoord poging want dan heb je zelf misschien geen pijn meer maar je familie en je vrienden hebben wel pijn. En over het eten. Ik weet zeker dat je niet dik bent. En  ik snap dat je het moeilijk vind om te gaan eten maar probeer wel de gewone maaltijden te eten( ontbijt lunch en avondeten) . Probeer dat in ieder geval. 
Je kan het! Je bent goed zoals je bent!

girlie

Reputatie 5
Badge +5

hoii

snijden enz is helemaal niet zo goed enzo. ik zou het gewoon eerlijk tegen je ouders zeggen want zij zullen je altijd helpen

iemand vragen is nooit heel makkelijk… maar op internet en het forum kun je meer dan genoeg tips vinden… ik zou eerst stoppen met snijden zodat je dat niet hoeft te vertellen…

pls pleeg geen zelfmoord… iedereen is uniek en iedereen heeft iets bij te dragen aan de samenleving. als je echt geen uitweg weet stel ik voor om 113 te bellen. de zelfmoordlijn.

groetjes 

Savage

Reageer