Vraag

Ik weet het allemaal niet meer.. Hopeloos

  • 16 November 2019
  • 0 reacties
  • 41 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik ben Leon, Ik ben een 17 jarige jongen. Ik heb vroeger traumatische dingen meegermaakt waar ik van plan een boek te schrijven. Ik ben maar bijna een jongvolwassene en ja, Ik bedoel ik ben best wel heldhaftig. Maar ja, Uiteindelijk doet dat er niet toe. Mijn schrijver heeft me afgekeurd omdat ik geen permissie heb van anderen. Waar ik bij denk? Waarom? Ik gebruik geen echte namen. Want mensen zwartmaken is ook niet goed. Ik voel me een beetje vernederd en raar door deze opmerking. Wat kan ik doen? Want het is een goede uitgever die heel bekend is. Bookscout heette de uitgever. Maar ja, ik was het ermee oneens. Nog steeds. Ik ben eruit geschopt. Uit de uitgeverij. Doordat ik al zei dat het niet nodig was en dat de namen veranderd waren. Ik vind het belachelijk dat ik van iedereen permissie moet vragen. Want die kinderen waar ik vroeger op school bij zat. Ja, Ik bedoel.. die kunnen daar flink in tegenin gaan. En zien dingen sneller aan als een aanval. Kortom ben ik ermee oneens dat ik aan iedereen permissie moet vragen. Ik weet niet wat ik moet doen. Ze zeiden dat ik nooit een betere uitgever zou vinden. Wat ik onzin vind. Maar wat doe ik? Ik zit hier zo mee opgekropt de laatste tijd.. De kritiek van ‘Je moet permissie vragen” aan mensen.. begreep ik niet. Waarom permissie als ik ook anoniem kan blijven? Ik doe niemand iets aan. En verander namen en haat het als mensen er zich oncomfortabel bij voelen. Dat meen ik. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer