Ik heb door dat mijn depressie elke avond enorm toeneemt en de dag erna beter is ik weet het echt allemaal niet meer ik ben zo ontzettend moe van tegen mezelf te moeten vechten ik kan echt niet meer ik mis men papa gewoon zo hard het is bijna 3 jaar geleden dat hij gestorven is en elke avond sinds die dag ween ik super hard het is ook zo moeilijk om elke dag een fake smile op te zetten want anders begginen mensen vragen te stellen en ik wil ze niet lastigvallen met mijn problemen ik heb het gewoon zo ontzettend moeilijk en ik kan er niet echt over praten met iemand mijn mama heeft wat geld problemen dus ik wil geen therapeut en ik wil ook niet met haar praten zij heeft al genoeg aan haar hoofd
Heh lieverd, wat lastig, ik heb er geen woorden voor, heel veel sterkte.
Liefs Bliss.
PS: MIsschien dat je een leuke hobby kan zoeken?
Hii lieve
Wat heftig zeg. Ik snap dat je je moeder er niet mee wilt belasten, maar weet wel zeker dat ze om je geeft en graag zou willen weten wat er speelt. Is het mogelijk om haar een brief te schrijven over de dingen waar je mee zit en er in zet dat je haar ook niet wilt belasten ( ookal belast je haar daar niet mee) . En het is beter om wel naar iemand toe te gaan die je vertrouwd en erover praat, dat kan namelijk echt opluchten of je emoties uiten op een positieve manier bv: schrijven, tekenen/ schilderen, lezen, wandelen, sporten, praten etc... En het is heel logisch en begrijpelijk dat je je vader mist dat is ook niet niks. Hoop ontzettend dat het lukt om het tegen je moeder te zeggen of in elk geval iemand die je vertrouwd. Ik geloof in je!
Veel kracht en liefs
Hii
Hoe gaat het nu met je?
Veel liefs
Hai
hoe gaat het met je?
hoop dat je je iets beter voelt
liefs L
Hey
Hii lieve
Ahh jeetje wat heftig! Probeer er in ieder geval wel over te praten dat kan echt enorm opluchten of het van je af te schrijven. Er zijn echt heel veel mensen die om je geven en die het écht heel erg zullen vinden als je er niet meer zou zijn, doe het dan voor hun. En in je handtekening staat: 'altijd blijven vechten hoe moeilijk het ook wordt morgen is een nieuwe dag morgen is een betere dag' probeer daar dan aan te denken neem aan dat dat er niet voor niets staat. Hoop dat het je gaat lukken
Veel sterkte en liefs
Nogmaals veel liefs en kracht
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.