Hee hoi,
ik ben Maud, 16 jaar en ik zou je voor gek verklaren als je me 3 jaar geleden had vertelt dat ik hier op deze site srs zou zitten.
Ik weet het gewoon niet meer.. ik heb in een depressie van een klein jaartje gezeten waar ik thuis niks van lief merken maar op school wist en zag iedereen het aan me dat komt omdat ik me thuis niet kan tonen hoe ik me voel en vandaar dat ik dat liever op school doe! Ik heb heel goed contact met mijn docenten zij helpen mij ook met alle liefde maar het lastige is dat zij een plicht hebben naar school toe om als ze zich zorgen maken het te moeten melden aan de ouders wat voor mij gewoon simpel weg een no go is!
het is nu vakantie en mijn mentor weet dat vakantie voor mij een hel is ik moet als het ware weken lang mijn gevoelens weg duwen en doe me anders voor dan dat ik ben, dat is lastig voor mij omdat ik er nu genoeg van heb ik heb na deze vakantie een gesprek ingepland met mijn mentor maar moet ik haar alles eerlijk zeggen dat ik een jaar geleden op het laatste moment van het spoor af sprong omdat me lichaam het tegen hield? Moet ik vertellen dat de enige rede dat ik hier nog ben mijn docenten zijn? Diep in mijn hard wil ik weg van alles en als dat met dood is is dat zo en heb ik daar vrede mee en dat is voor de meeste lastig in te zien maar ik kan het niet omdat mijn docenten zich dan schuldig zouden volende levenslang omdat zij niet hebben gemeld dat het niet goed met gaat omdat ik daarom vroeg. Ik lag gister avond in bed en begon met mezelf weer open te halen en ik miste het en dat is echt een teken voor mij dat het op dit moment weer helemaal de verkeerde kant op gaat ik ben zo bang dat ik weer helemaal terug val in de fase daar ik schijt aan alles en iedereen heb en gewoon doe wat ik wil want dan kan heb ik mijn lichaam niet meer onder controle en dat is het ergste gevoel wat er is.
mijn vraag is nu wat moet ik doen met een psycholoog ofs praten gaat niet of het is betalen of met ouders heb dat allemaal al uitgezocht ik weet het niet meer ik ben bang voor mezelf en tot wat ik in staat heb help me alsjeblieft