Ik weet even geen raad met me zelf

  • 3 March 2020
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

Ik weet niet wat ik heb ik was eerst een vrolijk meisje dat niks in de weg stond zag alles positief in was (bijna) nooit schageriening en was nooit boos ofzo aleen sinds een tijdje ben ik heel erg veranderd ik ben nooit meer vrolijk ben supper sagie ik moet me elke nacht in slaap huilen omdat alles niet gaat zoals ik wil school gaat niet goed, blijf waarschijnlijk zitten, ben veel dromerige dan normaal, geen leuke school waar ik niet op me plek zit ik ben heel wanttrouwend naar mensen want er zijn dingen gebeurd waardoor ik geen mentor meer vertrouw en ben 2 jaar lang gepest en wordt nu erg buiten gesloten op school ik ben er ooit wel een beetje klaar mee en ik heb bijna geen vrienden ik ben ook een tijdje heel veel aangekomen en baal hier erg van en weet iemand hoe je het beste een nep lach op kan zetten want volgemsij krijgen mensen door dat het nou niet helemaal goed gaat ik probeer wel echt gelukkig te zijn maar lukt niet 


1 reactie

Heyy, wat vervelend dat je je zo voelt! Ik snap je gevoel. Misschien kan je het tegen je ouders vertellen? Zij kunnen je er misschien wel bij helpen. 

Je zou ook aan de mensen die je buitensluiten kunnen vragen waarom ze jou buitensluiten. Ik voelde me ook buitengesloten en heb dat tegen mijn vriendinnen gezegd. Het bleek toen dat het hun bedoeling niet was en ze er nu rekening mee gaan houden. 

Van een neppe lach opzetten wordt je niet gelukkig, dus ik zou echt iemand zoeken die je vertrouwd en bij diegene hulp zoeken. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en veel succes! Liefs, Naira193 :heart:

Reageer