Vraag

ik weer niet meer wat ik met mijzelf aan moet

  • 4 August 2023
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi ik ben best onzeker over mijzelf en dat heb ik als heel lang last van zo lang dat ik mij niet meer ken herinneren dat ik mijzelf in de spiegel keek en vond dat ik mooi ben en ik mis mijn moeder want ze heeft mij verlaten toen ik 2 maanden was ik mag haar niet zien ik word nu alweer gepest en vind ik niet leuk op school krijg ik na de zomer vakantie een nieuwe klas en mentor en misschien word mij Duits docent mijn nieuwe mentor en vind ik ook hele maal niks daarnaast kom ik sowieso in een hele stomme klas want de mensen die naar mij niveau gaan zijn allemaal irritant daarnaast kan ik voor geen meter Engels en vind ik het stom ik probeer wel mijn Engels op te halen maar elke opdracht die school mij geeft om met Engels te oefenen lukt mij niet en vind ik veel te lastig en ik weet niet wat ik moet doen en heb ik echt heftige zelfmoord gedachten ik zie het niet meer zitten en uiteindelijk gaan we toch allemaal dood dus wat boeit het 

help mij pls


6 reacties

Hey @Gekehenkie ,

Ik vind het echt heftig om te lezen.Ik hoop dat ik je kan helpen.

Ten eerste: pleeg alsjeblieft geen zelfmoord.Mensen zullen je missen en het is niet nodig, het komt altijd wel weer goed.

Is er misschien een andere klas wat je wel wat lijkt?Dan heb je ook meteen een andere mentor.

Je kunt natuurlijk ook altijd nog een andere school proberen.

 

En dat met Engels is echt niet zo erg hoor, je hebt nog tijd zat dat op te lossen.Eventueel Engelse boeken lezen, films kijken of muziek(lyrics) luisteren.

 

Ik hoop echt dat het goed komt!


Grtz,

Jesse

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Gekehenkie, pleeg alsjeblieft geen zelfmoord,  als je eenmaal dood bent is het voorbij, het komt vast wel goed!

Ik kan ook echt niet goed Engels, ik haal voor luistertoetsen echt alleen maar 3en, je kan zoals ik ook doe online oefenen, daar zijn genoeg oefeningen. 

En onthoud: wij zijn hier om je te helpen, dus als je hulp nodig hebt kan je het altijd vragen. Ook kan je de kindertelefoon bellen of chatten dus er zijn genoeg mensen die je willen helpen!

Groetjes, @Monkeyboy69

 

Reputatie 7
Badge +17

Zo is het! Ik ben het eens met @Jesse_6567  en @Monkeyboy69  !  Er is nog zoveel moois te doen en er komen echt nog mooie dingen voor jou!  En mensen geven om je ! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +9

Thx ik mag niet naar een andere school en ook al oefen ik totdat ik er bij neer val Engels lukt mij gewoon niet

Reputatie 6
Badge +3

wat  wil je met je leven? hoe wilt je op dit moment leven en wie wil je zijn? Hoe wil je in de toekomst leven en wie wil je zijn? bedenkt het en doe het.  

Reputatie 7
Badge +9

@Anoniem452 ik wil op dit moment niet meer leven en ik weet niet wie ik ben maar wat ik ook ben is toch niet goed volgens mij familie want ik ben toch al in hun ogen mislukt 

Reageer