Vraag

ik weer het allemaal niet meer...

  • 5 April 2021
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Badge

Heyhey. Ik heb de laatste tijd heel zwaar gehad… ik weet niet wat ik moet doen en misschien type ik alsof er niet aan de hand is maar dit is mijn manier om mijn gevoelens eruit te laten. Oke hier ga ik… ik heb de laatste tijd heel veel nare gevoelens zoals stress, verdriet en boos. Ik heb tijdens mijn geboorte mijn tweelingbroer verloren. Ik heb hem nooit gekend dus maar nog steeds wordt ik altijd verdrietig en soms boos dat hij weg is. We hebben elk jaar een speciale dag voor hem gemaakt waar we aan hem denken. Die dag was laatst en ik ven nu heel emotioneel vanwege zijn dood. Ik zit nu ook nog net op mijn nieuwe middelbare school en heb omdat de maatregelen bijna voorbij zijn heeel veeel toetsen eb huiswerk. Ik ben heel erg gestrest en denk de hele tijd aan mijn broer. Ik ben nu ook aan het ontdekken of ik bi ben of niet en ik vind mezelf omdat ik niets heb gedaan de laatste maanden ook nog tja, dik. Er zijn heel veel dingen die mij dwars zitten en ik weet niet hoe ik ermee om moet gaan. Misschien is dit raar maar ja. Ik wil graag dat ik normaal kan zijn zonder continu aan stomme dingen te denken. Wat zou ik nu moeten doen. Sorry dat het zo lang is maar ik moet het ff kwijt.


1 reactie

Badge

Hi! 

Ik wil effe zeggen hoeveel respect ik voor je heb dat je hierover durft te praten!💞 ik ga je proberen te helpen🥰

Probeer met iemand te praten over je broer, (De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.👍💞) misschien vind je dit heel moeilijk maar ik raad aan om het te proberen❤️💜

Toetsen en huiswerk is inderdaad stressvol, probeer een niet te drukke planning te maken en heb veel pauzes tussendoor🥰👍(beloon ook jezelf naar het leren)

Ik weet hoe moeilijk het kan zijn om je lichaam te accepteren maar probeer het💞 iedereen is mooi en uniek op zijn/haar eigen manier!

Als je uitzoekt of he bi bent of niet onthoud dat je niet hoeft te schamen! Ga lekker op onderzoek uit en hou van jezelf🥰💜🦋👍💞❤️

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, succes en hou me op de hoogte als je wilt👍🙃

Reageer