Ik walg van mezelf

  • 12 May 2022
  • 2 reacties
  • 79 Bekeken

Badge

heyy,

Ik heb een vraagje en ben benieuwd naar tips en jullie ervaringen met dit probleem. Ik had tot een paar maanden geleden best veel zelfvertrouwen ik keek in de spiegel en dacht lelijk ben ik niet. Sinds een tijdje maken jongens uit mijn klas opmerkingen naar me dat ik lelijk ben enz. Eerst deed me dit niet heel veel maar het begon langzaam binnen te dringen, toen kwamen er van random mensen die ik niet ken ook zulke opmerkingen mensen die reageerde op mijn insta foto dat ik lelijk ben. Of die keer toen een jongen de snap van mn vriendin wilde, maar ik dacht dat hij die van mij vroeg en toen ik hem wilde geven hij zei: denk je dat iemand jou wilt je bent te lelijk. Sinds de afgelopen 2 weken ongeveer voel ik me nu alsof ik vastzit in mn eigen lichaam. Als een lelijk vies persoon. Als ik in de spiegel kijk walg ik zowat van mezelf. Soms als ik in de klas zit krijg ik opeens een benauwend gevoel alsof ik daar niet hoor, alsof ik heel erg opvallend ben omdat ik zo lelijk ben. Ik weet niet wat ik tegen deze gevoelens moet doen. Iemand tips??


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

hoi! even een ding, ten eerste super naar voor je. maar wat boeit het als iemand zegt dat je lelijk bent want het is gwn niet zo! je bent mooi zoals je bent! ga gwn eens voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf wow ik ben echt mooi! en bedenkt alleen de positieve dingen van jezelf want geloof me die heb je 

Reputatie 4
Badge +1

Die mensen die dat zeggen zijn zelf lelijk, maar dan van binnen.

Geloof in jezelf, zeg gewoon elke dag in de spiegel, ik ben moou. Ook al klinkt dat heel raar in het begin. Het gaat uiteindelijk werken

 

Reageer