Skip to main content

ik vraag iets van jullie

• January 8, 2025
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4

hoii ik wil echt niet iritant doen ofzo en ik ben ook niet zo lang op kt maar ik erger me ergens aan…

er zijn veel serieuze topics die 0 reacties hebben dus ik reageer daar dan op maar ik ben een beetje slecht daar in maar dan kijk ik verder en die random seksuele topics hebben dan 10 reacties?

doei doei ik ga proberen meer te reageren op topics enzo

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 8, 2025

Hey, dat is wel een goede opmerking. Ik zal er ook eens op letten. Probeer altijd wel op veel serieuze topics te reageren en eig nooit op "fake". Maar je hebt zeker een punt. 

Liefs Tover xxx

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Mee eens. Maar ik denk dat het voor kinderen makkelijker is om om seksuele topics te reageren, omdat ze - wat jij ook zegt - het lastig vinden om op 'serieuze topics' te reageren.

Ik probeer zo veel mogelijk te beantwoorden als ik denk dat ik kan helpen, anders laat ik een klavertje 4 achter.

Liefs 

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 9, 2025

Hey, 

Ja klopt, vind ik ook.. is helaas een dingetje hier op het forum en waarschijnlijk komt dat door wat ​@nieuwschierig_aapje zegt. 

Wat ik doe is vaak bij subcategorie emotione problemen en gevoelens kijken en daar reageren. Dit subforum vind ik het interessantste maar als jij liever bij bv succesverhalen kijkt, zeker doen!!

Liefs 

Anoniem789