Heyy allemaal,
Lang geleden dat ik weer eens iets heb gepost en ik heb het hier al eerder over gehad, maar wou het toch weer ff bespreken. Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar ik voel niks. En daarmee bedoel ik vooral emoties. Ik merk de laatste tijd dat ik steeds minder emoties voel en toon. Niet dat ik depressief of verdrietig ben, maar echt blij ben ik nou ook weer niet. Toen het een poosje geleden na een half jaar uit ging met mn vriendin zat ze huilend tegen me aan op de bank. Ik voelde me echt rot, maar ik kon niks. Niet huilen, niet troosten, helemaal niks. Ik voelde ook niks. Ik was niet verdrietig, ik was niet boos of teleurgesteld. Ik voelde me gwn leeg. En dat heeft een hele tijd aan me zitten knagen. Sinds toen heb ik toen maar gwn een beetje geaccepteerd dat ik een emotieloos wezen ben. Iemand zonder gevoel. Ook al wil ik dit niet. Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. Ik heb het maar gewoon geaccepteerd… Mn ouders hebben het ook al weleens verteld. Dat ze me niet kunnen peilen en dat ze niet kunnen zien hoe ik me voel en dat ik weinig van mn emoties laat zien. Ik had gehoopt dat dat horen iets met me zou doen, maar nee dus. Mn ouders hebben ook meerdere keren gevraagd of alles wel goed ging. Bijvoorbeeld toen mn ouders de quote zagen die ik altijd gebruik. (Zie onderaan de post) Maar leg het nooit uit. Mensen gaan me toch niet begrijpen en het is mn eigen probleem. Ik ben een man dus ik moet het zelf maar oplossen. Zo voelt het tenminste.
Ik heb sinds kort weer een vriendin waarmee ik heel blij ben en het is ontzettend gezellig. Toch kruipen dezelfde gevoelens weer omhoog als bij mn eerste vriendin. Waarom zou ze me leuk vinden? Er zijn genoeg andere leuke jongens. Ik ben toch niet speciaal ofzo. En ik ben bang dat ik haar teleur ga stellen. Dat hetzelfde verhaal weer gaat gebeuren.
Sorry, dit wou ik gwn ff kwijt, kijk maar wat je dr mee doet. Ik wil niet overkomen als iemand die aandacht zoekt. Als je tips hebt of weet wat er precies aan de hand is, laat maar weten.
Alvast bedankt en de groetjes van Djabbo
~Push through the pain, giving up hurts more~