Skip to main content

Hey lieve iedereen,

Ik heb sinds een tijdje dat ik heel gestresst raak als iets niet gaat zoals ik dat wil. Het gebeurt al bij een heel klein iets, als ik wat laat vallen ofzo. Ik weet dat het overdreven is maar ik krijg het niet weg en het word steeds erger.

Ik voel me sowieso echt heel slecht, ik heb al 2 nachten heel lang gehuild en slecht geslapen. Toen ik wakker werd begon het huilen weer.

Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Ik wil niet de hele tijd stressen, maar het lukt me niet.

 

Hey @Jesse_6567,

Vervelend om te horen! Ikzelf ben voor mijn gevoel ook best snel gestresst, dus daarin ben jij niet de enige! Maar ook echt naar dat je zovaak moet huilen, helaas heb ik nu niet echt tips voor je maar sterkte en ik wens je fijne feestdagen!
Groetjes, Monkeyboy08


Hey lieve @Jesse_6567  wat naar toch! Er is ook zo veel gebeurt met jou en je moeder, en alles heeft natuurlijk indruk en invloed op je. Ik hoop dat je hier weg mee weet, misschien eens de Kindertelefoon bellen voor deskundig advies, want ik zou je het liefst eens flink omhelzen en knuffel maar al zou ik dat kunnen, het is misschien niet genoeg om jou verder te helpen. In ieder geval figuurlijk krijg je van mij een lange knuffel en ik houd je vast, wij allemaal hier 😘 

Liefs Tover


Dankjewel lieve @Tover01 @Monkeyboy08 😘😘

Ik kan bellen idd wel proberen, ik heb het nog nooit gedaan, wel gechat maar dat vond ik niet echt fijn eerlijk gezegd. 


Wat kut dat je je zo voelt nu. Je hebt ook best wat meegemaakt dus zo gek is dat ook niet. Met KT bellen is misschien wel een goed idee. Dan kun je ff stoom afblazen zeg maar. En heb je wel eens ontspanningsoefeningen geprobeerd? Dat kan ook erg goed werken bij stress.

Heel veel sterkte


Dankjewel @tim16 😘

Ik heb nog geen ontspanningsoefeningen gedaan, maar dat ga ik proberen:)


Heyy, ik reageer morgen :)

 

Liefs,

       M.


Laat maar 😑 ik heb nu tijd.

Kan je met iemand praten? Dan kan je het allemaal even kwijt en zit je er 's avonds niet mee. Het beste is dan iemand waar je ook bij durft te huilen, dat lucht vaak enorm op.

Ook kan je een (teken)dagboek bijhouden. Of een gedicht/liedje schrijven in bed, zodat je alles even op een rijtje zet.

Ik heb ook wat tips voor het slapen:

1. 3/4 of een halfuur voordat je naar bed gaat geen scherm meer.

2. Drink nog even iets warms, dit maakt je vaak rustiger.

3. Beweeg nog even voordat je naar bed gaat, bijvoorbeeld een stukje wandelen.

4. Een voetenbad, maakt je rustiger.

5. Lavendelgeur rond je bed.

6. Rustige muziek opzetten.

 

Anders helpt het bij mij om een planning te maken met dingen waarover ik me zorgen maak, zodat ik dat los kan laten.

Veel succes lieverd! Hopelijk gaat het gauw beter!

 

Liefs,

        M.


Dankjewel @Natureflower 😘

Ik heb vannacht gelukkig iets beter geslapen.


Reageer