Skip to main content

Ik voel mij de laatste tijd zo leeg

• March 14, 2026
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Anoniemetrien
Forum|alt.badge.img

Hey,

Ik wil gewoon eventjes dit kwijt. Ik voel mij de laatste tijd zo leeg, alsof niets me meer helpen kan. Ik heb niets om echt over te klagen, ik heb een lieve (plus) familie, een lief vriendje en geweldige vriendinnen. Maar toch voel ik zo’n gat, een leegte die precies niet gevuld kan worden. Ik moet heel de tijd huilen, ook zonder specifieke redenen. Ik moet huilen om dingen die ik niet eens wist dat je om kon huilen, en ik voel me zo ontzettend schuldig voor. Er zijn ergere dingen aan de hand dan mijn kleine probleempjes, en toch voel ik mij echt kut.

Wat kan ik doen? 

-anoniemetrien

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 15, 2026

Ik ken dit gevoel, soms voelt niks echt goed maar niks echt slecht. Soms helpt het om gewoon naar buiten te gaan, het word nu natuurlijk ook steeds beter weer. Het opschrijven van je gevoelens kan ook helpen maar dat is per persoon anders. Wat ik soms fijn vind om te doen is mij routine te verbreken, dan ga ik bijvoorbeeld naar de macdonalds na school omdat het mij dan even uit de routine haalt. Of probeer nieuwe dingen uit, het lezen van een nieuw boek of het kijken van een nieuwe serie. Praat er over met vrienden of familie want dan zie je dat je uiteindelijk niet alleen bent.