Skip to main content

Ik voel me zo rot

• 29 maart 2025
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Hey guys,

ik wou m'n verhaal kwijt en ik hoop dat iemand miss ook tips heeft of me iets kan vertellen. Ik zit nu in 4 vwo en opzich gaat dat prima, maar ik voel me al een tijdje heel kut.  Nare gedachtes over school, vrienden etc (ook zelfmoord), paniekaanvallen etc. Ik weet niet zo goed hoe ik dit m'n ouders moet vertellen en ik heb al eens bij een psycholoog gezeten. Het liefst zou ik gewoon willen stoppen met leven maar ik weet dat dat echt geen optie zou moeten zijn. 

Heeft iemand tips of iets voor me??

1 reactie

Fleur_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 100 reacties
  • 29 maart 2025

Hi ​@Carat ,

Wat super knap dat je hierover een topic opent op het forum maar wat naar zeg dat het prima gaat maar je je toch kut voelt! 

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Nogmaals super goed dat je hierover komt praten. Heel veel sterkte gewenst. 

Groetjes,

Fleur

De Kindertelefoon

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen