Skip to main content

Hee, E hier.

ik voel me heel klote door dit:

mijn “beste” vriendin die is de laatste tijd erg vervelend aan het doen, ook super bazig.. en ze denkt dat ze alles weet. Daar door word ik erg verdrietig want ze doet niet echt meer aardig.. ze is altijd al een beetje bazig geweest maar het word echt heel erg.

Laatste tijd gaat ze heeel veel om met andere meiden, ik voel me daar door in de steek gelaten. Samen met die andere meiden doet ze altijd allemaal geheimpjes en shit. Ze gaat ook binnenkort met die meiden naar de stad waarschijnlijk. Ik moest dat horen van een andere vriendin, en die “beste” vriendin met die andere vriendinnen die kwamen aanfietsen, ik vroeg heel aardig:’ hee, gaan jullie naar de stad?’ “Beste” vriendin:’ ja *nepglimlach*’ ik zei ah oké.. Ze zeiden geen eens doei ofzo, daarna hoorden we dat iemand nog ging vragen of ie mee mag want dat vroegen ze net.. Mijn “beste” vriendin die heeft iets verteld aan iemand anders dat heel persoonlijk is.. ik kan haar niet meer vertrouwen. Ik ben nu ook heel bang of ze ook andere dingen heeft gezegd tegen andere.. Ze verteld ook veel dingen van andere door enzo.. 

Heeft iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan? Of wat ik moet doen.. het ging er voor namelijk ook al erg klote door zelf beschadiging door m’n thuissituatie, zij weet daarvan… 

groetjes,

E xx

hey @Vinera  ik begrijp je helemaal ik had ook een vriendin die ben ik nu ook kwijt en ik had iemand op me oude school die de baas over me speelde en me niet plakege slijm plakerig maakte terwijl ik nee zij zij dee er orbies in maar meschien is er iets met haar hoeft niet natuurlijk maar meestal als iemand niet leuk doet is er iets dus mss dat je een film kan gaan kijken in de bios of bij haar thuis of weet ik niet wat julli deden voor dat het niet leuk werd maar meschien kan je haar ook wel een beetje ruimte gunnen als ze daar heeft omgevragt dan zoizo en als het ooit en echte vriendin was dan gaat ze echt niks door vertellen en meschien kan je met kindertelefoon bellen en of chatten en of met 113 Homepage | 113 Zelfmoordpreventie dat is voor als je zm gedachten hebt en of doet aan zelfbeschadiging verder weet ik het ook niet zo goed ben nooit zo goed geweest met vrienden maken en onder de mensen zijn enzovoorts 

en trouwens ik weet niet hoe oud julli zijn maar het kan ook zo zijn dat ja puper dingen enzo spelen of thuis iets ofzo 

Hoi @Vinera

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Julia (De Kindertelefoon)

en trouwens ik weet niet hoe oud julli zijn maar het kan ook zo zijn dat ja puper dingen enzo spelen of thuis iets ofzo 

Ik ben 12, zei is 13.

Ik begrijp het echt. En als dat je vriendin is dan denk ik ook dat anderen mensen niet snel verwachten als je haar dropt.

Ik heb een soortvan hetzelfde gehad maar toen ben ik vrienden geworden met 1 meisje en toen met haar hele meidengroepje. Je zou natuurlijk kunnen proberen om ook zo iets te doen maar ik weet ook natuurlijk niet hoe jou omgeving er nu uit ziet.

Ik hoop dat je vriendschap beter word en dat je nog een hoop echte vrienden maakt❤️❤️

Reageer