Hee, E hier.
ik voel me heel klote door dit:
mijn “beste” vriendin die is de laatste tijd erg vervelend aan het doen, ook super bazig.. en ze denkt dat ze alles weet. Daar door word ik erg verdrietig want ze doet niet echt meer aardig.. ze is altijd al een beetje bazig geweest maar het word echt heel erg.
Laatste tijd gaat ze heeel veel om met andere meiden, ik voel me daar door in de steek gelaten. Samen met die andere meiden doet ze altijd allemaal geheimpjes en shit. Ze gaat ook binnenkort met die meiden naar de stad waarschijnlijk. Ik moest dat horen van een andere vriendin, en die “beste” vriendin met die andere vriendinnen die kwamen aanfietsen, ik vroeg heel aardig:’ hee, gaan jullie naar de stad?’ “Beste” vriendin:’ ja *nepglimlach*’ ik zei ah oké.. Ze zeiden geen eens doei ofzo, daarna hoorden we dat iemand nog ging vragen of ie mee mag want dat vroegen ze net.. Mijn “beste” vriendin die heeft iets verteld aan iemand anders dat heel persoonlijk is.. ik kan haar niet meer vertrouwen. Ik ben nu ook heel bang of ze ook andere dingen heeft gezegd tegen andere.. Ze verteld ook veel dingen van andere door enzo..
Heeft iemand tips hoe ik hier mee om moet gaan? Of wat ik moet doen.. het ging er voor namelijk ook al erg klote door zelf beschadiging door m’n thuissituatie, zij weet daarvan…
groetjes,
E xx