Heyyy, wat naar voor je
ik heb momenteel geen vrienden en ik voel me ook erg alleen. Misschien kunnen we hierop een beetje appen?
Xxx
Hoi @Weesjezelfxxx ,
lief dat je op @Ikhouvanaugurk reageert! Op dit forum is het niet de bedoeling dat mensen met elkaar gaan chatten, zie hiervoor regel 5:
5. Chatten en bloggen is niet toegestaan.
We staan niet toe dat je topics opent of reacties plaatst om te chatten met andere gebruikers of een blog bij te houden. Onder chatten verstaan we topics of reacties om elkaar beter te leren kennen en/of een gezellig gesprek met elkaar te voeren.
Wat wel kan, is op elkaar reageren en elkaar zo helpen met tips en ideeën om je minder alleen te voelen.
Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon
Hoi @Ikhouvanaugurk ,
Wat vervelend voor je dat je je zo voelt. Ik snap ergens hoe je je voelt want ik heb ook een tijdje zoiets gehad, maar dat was toch heel anders dan bij jou. Misschien zou je is een keer tegen ze kunnen vertellen hoe je je voelt. Ik zelf heb namelijk spijt dat ik dat toen niet heb gedaan... Maar ik kan me voorstellen dat je dat heel moeilijk vind. Ik vind niet dat je je echt aanstelt, al voelt dat misschien wel zo. Het is heel naar om je als tweede keus te voelen, en tuurlijk zijn er andersn met "ergere"problemen, maar bij jou heeft het ook impact op jou leven. Het is gewoon heel fijn om vriendinnen te hebben die jou niet alleen willen als de ander er niet is en het kan heel naar zijn als je die niet hebt. Ik hoop echt dat je met ze durft te gaan praten! Heb je verder eigenlijk wel een leuke klas? Misschien kan je anders eens proberen om je meer te betrekken bij een ander groepje uit de klas, of heb je dat al wel eens geprobeerd? En nog wat tips om te doen als je je verveelt in de vakantie zijn: Bakken, kamer opruimen en/of opnieuw inrichten, iets creatiefs maken, misschien kan je op internet nog wat dingetjes zoeken om te gaan doen, heb je nog broers of zussen? Misschien kan je daar anders iets mee gaan doen...Misschien kan je een nieuwe hobby/sport proberen. Ik weet niet precies hoe oud je bent dus het is een beetje moeilijk om dan andere dingen te verzinnen die bij jouw leeftijd passen…
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en wees jezelf,
Liefs van mij✨️