Skip to main content

Hai,

ik voel me vaak gevoelloos en veel nare dingen voelen nep en als een soort droom. ik heb wel heel veel stress wat daar waarschijnlijk door komt maar het voelt ergens wel een soort van eng dat ik soms niet snel geraakt word door dingen, of tenminste dat niet voel behalve die stress

heeft iemand anders dit ook? hoe ga je er mee om?

liefs van mij🤗

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Ahw wat naar. Ik heb dat wel gehad en wat mij hielp was om alles maar gewoon te accepteren hoe het gaat bedoel dan bij mezelf en anderen.  En het gevoel is logisch als er heel veel dingen gebeuren je zou kunnen proberen om er een soort verhaal van te maken ik snap dat je er misschien dan juist meer mee bezig bent maar dat je het alleen hebt bij het schrijven zeg maar en het verder wat meer kunt los laten.  Hopelijk kan dat je wat helpen. 

Veel liefs 🤗

Hey lieve ​@Cantaloupe  ik heb het zelf soms als ik iets ergs zie op tv of internet.  Dan sluit ik me soort van af voor het ergs dat ik zie. Ik denk dat het een soort bescherming van jezelf is om je niet alles heel erg aan te trekken. Ik heb ook wel eens als ik erg druk ben geweest dat later op de dag alles in een soort verdoving gaat en ik het niet helemaal mee krijg. Misschien heb jij dat heel vaak doordat je de stress hebt zoals je zegt. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker hoor! Hoe je daar het beste mee kunt dealen kun je misschien hier vinden  https://nl.wikihow.com/Omgaan-met-stress 

Maar dus het is in elk geval niet abnormaal of raar hoor! Ik hoop dat je hier iets aan hebt 😊.

Veel liefs, Tover xxx

Hai,

dankje ​@Tover01 ​@Boterbloempjee 🤗 dit stelt me wel wat gerust 🙂

liefs van mij 🤗

Gelukkig ​@Cantaloupe  😘 je kunt ook ontspanningsoefeningen op youtube vinden. Dat werkt ook goed!  Ook voor kinderen en jongeren staan er genoeg op. Succes ❤️

Liefs Tover xxx

Hii ​@Cantaloupe ,

Fijn dat  je iets gerustgesteld bent! Misschien kun je ook mindfulness proberen? Daar zijn veel manieren voor en kun je zelf kijken wat voor jou werkt.💖 maar weet in elk geval wel dat je gevoel  normaal is.

Veel liefs 🤗

Reageer