Skip to main content

ik voel me …. tja wat voel ik me ?

• August 2, 2026
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+2

Hoi iedereen sorry dat ik een tijdje offline was ik ben op vakantie zonder laptop alleen m’n iPad.

Maar goed zoals jullie misschien al weten voelde ik me een beetje emotioneel in m’n vorige topic. Dat is nu gelukkig al stukken beter maar alsnog niet goed. Maar schijnbaar doet een vakantie met een veels te druk huis veel met je.

Maar goed. Dus van het vorige topic over m’n tweede kant, ik heb het met m’n vrienden erover gehad en ben erachter gekomen dat we eigenlijk allemaal wel masturberen en het allemaal niet willen en eraf proberen te komen maar t lukt ons allemaal niet. Maar ik voel me veel minder tja geil denk ik dat t juiste woord is en denk geen rare dingen meer. Veder is mijn standpunt over bedwelmende stoffen nogsteeds niet veranderd. 

Over het meisje dat eig de rede is waarom ik hier ben. Ben erachter gekomen dat er 4 jongens onder andere ik op haar zijn. Ik heb met een van de jongens een echte goede vriend afgesproken dat wij elkaar helpen en accepteren wie van ons met haar krijgt omdat we elkaar gwn mogen, de 3e jongen is ook een vriend en waarschijnlijk degene met de meeste kans. En we hebben afgesproken dat we het hem ook wel gunnen alleen hem nier gaan helpen. En dan hebben we tja mijn oude “vriend”. Ik weet dat ik niemand moet haten alleen ik vind dat ik hem wel mag haten na wat hij heeft gedaan. En ben erachter gekomen dat ie met meer mensen dingen zoals ie bij mij heeft gedaan. O.a tegen meisjes in m’n klas zeggen dat een vriend van mij die letterlijk eerder een heilige zou zijn dan een een masturbeerder masturbeert. Maar ik heb eigenlijk m’n tacktiek veranderd, ik ga gwn proberen vrienden te woorden met haar of in ieder geval aardig te doen, want ik raak na deze vakantie al te veel vrienden kwijt.

En dat brengt me op m’n derde en laatste topic. Ik begin eigenlijk depressief te woorden. Ik raak veel vrienden kwijt na deze vakantie, goede vrienden. Eentje emigreert naar Paraguay, m’n maatje waarmee ik kloot, tot nooit meer ziens. M’n vriend die me altijd wist vrolijk te maken blijft zitten. En de laatste een meisje waar we misschien beide op elkaar waren maar vooral goede vrienden waren gaat naar een andere school, al zal ik haar wel nog zien bij drummen, zal ik haar constante aanwezigheid missen. Veder begin ik stiller te worden, vaker aan trauma’s te denken, ik red nogsteeds een vriend van sh en zelfmoord, maar eeigemlijk begin ik er ook aan te denken. En m’n muziek smaak is veranderd in deprimerende Russische muziek die me grappig genoeg vrolijk maakt.

dus dir, (tering zelfs op iPad typ ik mega veel 😅). Dit is wederom een topic ,eer voor ,ezelf, maar reacties worden gewaardeeed.

fijne vakantie,

vriemdelikke groet,

35 bomen

1 reactie

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • August 3, 2026

Hoi ​@35 Bomen ,

je loopt al een tijdje mee op het forum, dus je hebt het vast al vaker langs zien komen. Maar je bent echt van harte welkom om eens te bellen of te chatten met De Kindertelefoon. Ik weet niet of je dat weleens hebt gedaan? We zijn elke dag bereikbaar van 11 tot 21 uur en we vinden niets gek, we denken graag met je mee om eens je gedachten op een rijtje te helpen zetten.

Dat je ook weleens aan selfharm en zelfmoord begint te denken, is natuurlijk geen goede ontwikkeling. Daarover kan je ook met De Kindertelefoon praten als je dat wil. Of met 113 Zelfmoordpreventie ( in Vlaanderen is dat De Zelfmoordlijn 1813 ) , want die zijn dag en nacht geopend.

In ieder geval fijn dat je steun vindt op het forum!

Veel sterkte gewenst en hopelijk toch nog een beetje een fijne vakantie,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon