Vraag

ik voel me te dik

  • 11 August 2020
  • 10 reacties
  • 155 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

Hallo, ik ben 13 jaar oud en een jongen in de puberteit. Ik ben best wel bang dat ik te dik ben. Ik ben 1,75cm lang en 65/66 kilo zwaar. Ik heb (helaas) geen sixpack heeft iemand tips om snel wat kilo's te verliezen? 


10 reacties

Hallo Anonymous469 :)

Je hebt een prima gewicht.

-TheMightySlayer <3

Badge

Hoiiii,

Je bent helemaal niet dik hoor, het is gewoon normaal gewicht. Maak je er niet te veel zorgen over

Groetjes Amélie 

Je hebt inderdaad een prima gewicht (een bmi van 21,6. Dat betekent dat je gewicht goed bij je lengte past). Lang niet iedereen heeft een sixpack. Dat is ook helemaal niet nodig. Als je dit echt heeel graag wilt, zul je er echt hard voor moeten werken. Dit komt echt niet zomaar.

Dit ga je alleen bereiken door veel te sporten. Maar wel of geen sixpack, sporten is sws goed voor iedereen.

 

Groetjess

Hey,

Zoals hierboven ookal gezegd word is 66 kilo normaal voor iemand van 1,75m.

Hoi!
We kunnen wel blijven zeggen dat je niet dik bent, maar dat veranderd je gevoel niet!

Als we alleen naar je BMI kijken zit je keurig!

Want wanneer je tussen de 18,5-25 zit heb je een gezond gewicht!

Jouw BMI is als je 66 KG weegt 21,6.

Je hoeft je niet dik te voelen want je zit op een gezond gewicht!

En dat sixpack gedoe, hoeveel jongens van jouw leeftijd hebben die?

En als je toch die sixpack wilt kun je gaan sporten.

Alleen is het dan wel belangrijk dat je goed en genoeg eet!

Liefs Anoniempje_Cool

Je gewicht is prima, gezond! Af en toe en rondje hardlopen kan natuurlijk geen kwaad

Je bent niet te zwaar, je bent gezond en je zou zelfs kunnen zeggen aan de lichte kant. Je bent ook pas 13, je natuurlijke spieren moeten zich nog ontwikkelen zoals de rest van je lichaam. Dit zou je kunnen stimuleren door te sporten. Oefeningen te doen. Thuis of in de sportschool. Wat je wilt. Gewicht is niet het probleem. Iemand van 1.75 die 50 kilo weegt heeft niet ineens een Sixpack. Nee. Die persoon is gewoon heel erg dun, tot het bot af. 

Reputatie 2
Badge +4

Hoi!
We kunnen wel blijven zeggen dat je niet dik bent, maar dat veranderd je gevoel niet!

Als we alleen naar je BMI kijken zit je keurig!

Want wanneer je tussen de 18,5-25 zit heb je een gezond gewicht!

Jouw BMI is als je 66 KG weegt 21,6.

Je hoeft je niet dik te voelen want je zit op een gezond gewicht!

En dat sixpack gedoe, hoeveel jongens van jouw leeftijd hebben die?

En als je toch die sixpack wilt kun je gaan sporten.

Alleen is het dan wel belangrijk dat je goed en genoeg eet!

Liefs Anoniempje_Cool

Ik hoef/wil niet perse een sixpack want dat onderhouden is niks voor mij

Zelf ben ik 165 en weeg ik 48 kg, dat is best dun. Maar jij hebt een prima gewicht dus als je echt een sixpack wilt moet je heel hard trainen en misschien heb je daar geen zin in.

 

gr. mij

Reputatie 2
Badge

Hoi hoi, je hebt echt een prima gewicht! Wees blij met jezelf!

Reageer