Skip to main content

Ik denk soms na over dingen die ik heb gezegd of gedaan, en dan voel ik me soms schuldig of denk ik:'Wat heb ik gênant gedaan, wat zullen ze wel niet denken over mij.’ Ik weet niet waarom, ik weet dat er geen goede reden voor is, maar ik denk er wel veel over na, en ik krijg het gevoel niet weg.

Iemand anders die dit heeft? Of heeft iemand tips?

Alvast bedankt!

 

Liefs,

  1.  

Hoi @Natureflower ,

Ja, dat heb ik ook wel. Ik ben best onzeker,  en denk heel erg over na wat anderen van mij denken,  vinden, of ik wel aardig genoeg ben etc. Als ik voor mijn gevoel dan niet aardig genoeg ben geweest,  voel ik me soms schuldig. 

Ik vind het zelf ook lastig,  ik heb ook niet echt een goede tip. Hopelijk iemand anders wel!

 


Hey! Ja dat herken ik zeker! Soms ook nog een hele tijd nadat ik iets heb gezegd. Dan denk ik na of ik wel duidelijk was en of het niet verkeerd over zou kunnen komen. Dan maal ik nog een tijd na. Meestal is er dan niks aan de hand maar ik heb me wel druk gemaakt. Ik 'draai de film' soms nog eens af om terug te denken. En als ik er echt mee blijf zitten is er maar 1 mogelijkheid en dat is na vragen. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt en ik lees mee of er goede tips komen 😊

Liefs Tover xxxx


Hey @Natureflower,

Dit heb ik ook! Dan ben ik bang wanneer ik iets heb gedaan of gezegd van wat vinden anderen ervan.  Ik heb geen tips,  sorry!

Groetjes, @Monkeyboy08


Hi @Natureflower 

Ik heb dit ook heel vaak. Dan denk ik hoe ik het beter had kunnen zeggen en hoe anderen mij dan zien voor de rest van hun leven. Maar ik ben erachter gekomen als het om gesprekken gaat de meeste mensen het voor maximaal 2 dagen onthouden. Dus je hoeft je niet zo veel zorgen te maken maar ik blijf het toch doen.

Groetjes @SadLightbulb


Ik heb het nog steeds. Ik heb maar geaccepteerd dat ik vol twijfels zit.

 

Liefs,

         M.


Reageer