Ik voel me soms niet thuis in mijn klas

  • 8 December 2021
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoihoi aan de titel kan je zien dat ik me soms niet thuis voel in mn eigen klas. Het ligt niet aan de docenten maar aan sommige klasgenoten.  Een paar vriendinnen van mij doen soms heel aardig en een andere x weer chagrijnig en gemeen .  Ook een paar andere klasgenoten doen soms irritant. En soms moet ik ervan huilen (in de klas) maar ik probeer het op te houden. Jammer genoeg zit er niemand in de klas van mijn oude school. En mn nieuwe vriendinnen spreken ook vaak met elkaar af en hebben groepsappen en gaan naar leuke dingen zonder mij.  Vorige x deed een jongen uit mn klas irritant dus ik wou hem schoppen en toen draaide een van mn vriendinnen me arm. En mn arm deed best wel pijn en hij was rood. En een ander voorbeeld is dat ik een Halloween slaapfeestje had en een paar meiden gingen daar logeren. Ik sliep met degene van het feestje in een bed en de andere sliepen ook met hun tweeën. En als ik een x bewoog begon ze me gelijk een schop te geven. En door hun word ik ook soms stinkdier of aap genoemd.  De volgende dag vroegen een paar vriendinnen wel of het goed ging omdat ze me schopte als ik bewoog. ~En dan kan ik nog meer dingen opnoemen. ik durf hier niet over te praten en ik weet ook niet hoe ik nieuwe. vrienden moet zoeken! 


1 reactie

Beetje late reactie, maar heb je het er met je mentor over gehad?

Reageer