Vraag

ik voel me slecht/ miss gebroken enkel

  • 8 August 2023
  • 4 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoii, ik heb nu zomervakantie nou eig al 2 weken en dat waren de ergste 2 weken want ik. Verveelde me dood voelde me heel slecht van binnen en sip en echt heel negatief en me zusje heeft autisme en daar moet ik ook altijd heel veel rekening mee houden en ik word er gek van en volgende week gaan we eindelijk op vakantie en heb ik eindelijk iets leuks ging ik door me enkel en nu kan ik er niet op lopen en ga foto's maken bij het ziekenhuis en bent heel bang dat het over 4 weken niet klaar is omdat dan school begint en ga net naar de middelbare 😭 ik heb. Echt heel veel stress want er komen deze vakantie ook allemaal leuke dingen en pleinfestijn in stad  dat ik daar miss niet heen kan en voel me echt heel stom. Me voet staat helemaal scheef ofzo ik stuur wel een bericht wat het resultaat is van me voet/enkel. Ik weet niet waarom ik dit jullie vertel maar ik moest het ergens kwijt.


4 reacties

hey @Priveetjeeeeex 

 

ohh nee wat stom dat je je zo verveeld! ik snap dat je uitkijkt naar je vakantie. hopen dat er niks mis is met je enkel. maar dat komt vast wel goed :) 

en nee joh dit forum is er juist om dingen te delen, dus dat je dit deelt is helemaal prima :)

ik snap dat het soms vervelend kan zijn dat je zusje autisme heeft, maar hier kan ze waarschijnlijk niks aan doen dus onthoud dat please! <3

 

en… ? heb je al het resultaat van je enkel?

 

heel veel sterkte!!

veel liefs,
maisie <3

Reputatie 3
Badge +1

Dankjee<3 

Ja ik heb mijn resultaat van mijn enkel en er in gelukkig niks gebroken of gescheurd maar een spier is uitgerekt ofzo dus moet rust houden. 

Ik kon vandaag al paar stappen maken dus het gaat gelukkig best vlot😃 IK ben echt super opgelucht daarover en ben best wel een stresskip. Dat komt ook wel doordat ik na de vakantie naar de middelbare ga en niemand ken uit de klas en dan moet ik alleen zitten dus ik ga hier echt dood van de spanning:(

 

@Priveetjeeeeex 

ahh mooizo!! gelukkig maar! alsnog wel heel vervelend dat een spiertje pijn doet!

aah woww wat goed dat het al lukte om een beetje te lopen! 

aawe jaa ik snap helemaal dat je gestrest bent. dat had ik vorig jaar ook (ik ga naar de tweede). maar uiteindelijk valt het allemaal echt mee hoor! het is wel heel erg wennen, maar op een gegeef moment dan ken je de school al meer :)

ahh ja dat is ook wel spannend! je kunt proberen om met wat kinderen te praten de eerste dag. en het geeft ook niet als je de eerste dagen nog geen vrienden hebt. vaak duurt het even voordat je elkaar leert kennen. 

blijf gewoon lekker jezelf en doe waar jij je goed bij voelt :) dan komt alles helemaal goed!!

en je bent vast niet de enige die het spannend vind! maak je maar niet te veel zorgen.

laat je even weten hoe het de eerste dagen ging?? :))

 

geniet nog ff van je vakantie!!

take care x

 

liefs, 
maisie

Reputatie 3
Badge +1

Dankjee  <3 ik laat het weten hoe het ging de eerste week van school!

Jij ook nog een fijne vakantiee
 

grr prive is okee

Reageer