Hallo iedereen
Ik heb de laatste tijd een zware periode achter de rug veel fake vrienden die me pijn hebben gedaan, een meisje wat me afwees en een groeiende onzekerheid over alles aan mezelf, wat ik ben, wie ik ben ik haat het gewoon. Ook heb ik veel gedacht aan selfharm en zelfmoord maar ik wil dit niet ik wil gewoon leven, je weet wel goede vrienden, een leuke vrienden echt perfect. Maar dit werkt niet ik heb zooo erg me best gedaan voor vrienden mensen zoeken en een vriendin zelfs zo erg dat het met school te druk was en ik ben blijven zitten. Nu word school dus nog stommer want ik moet weer langer en hoe erg ik me best ook doe ik ben never nooit genoeg voor niemand en dat is heel erg kut. Ik wil leven en dan denk je je leeft gewoon maar mijn gevoel zegt dat ik wel besta maar niet echt leef. Ik wil graag ik doe er alles aan maar het lukt niet. Ik ben er zo klaar me nachten huilen steeds meer onzekerheid want ik ben slecht toch? Ik ben niet genoeg toch? Ik ben maar raar toch? Ik ben lelijk toch? Wie wil nou zo iemand precies niemand en daarom ben ik alleen.
Ik kan nu wel veel meer gaan opschrijven maar dat heeft geen zin. Het leven is gewoon heel erg kut en zwaar en ik ben daar klaar mee nu het gewoon niet lukt:(