Vraag

ik voel me slecht

  • 3 March 2021
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 13 jaar en ik voel me echt niet goed ik heb helemaal geen zin in school en ben niet meer gemotiveerd ik heb over anderhalve week toetsweek en ik heb daar niet zoveel stress voor maar ik ben bang dat die slecht gaat en daardoor heb ik geen motivatie om te leren ik merk dat ik de online lessen met een half oor mee luister en ik ben niet meer gemotiveerd om nieuwe dingen te leren. Heeft iemand tips dat ik weer zin heb om die dingen te doen??


1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

hoi @Musje13 … ik ken het helemaal… ik noem het zelf meestal corona moeheid aangezien we corona zat zijn…

toetsweken zijn altijd rot en je kan er eigelijk net niks mee… erg veel leren… ik zou hier echter gewoon aan beginnen… misschien kan je met je ouders een soort belonings systeem maken dat als ze je overhoren e je alles goed hebt, dat je dan iets krijgt ofzoiets…

die online lessen zijn echt kwalitatief slechter dus ik denk dat het best lochisch is dat je zo slecht kan opletten… gelukkig gaan de scholen wel weer open dus daar zijn we hopelijk snel vanaf.

ik ben zelf sinds de eerste lockdown een hobby gezocht… misschien kan je ook opzoek gaan naar een hobby om te ontspannen na school ?

groetjes BigBrother

Reageer